Поняття графічного редактора, його призначення презентация

Содержание

Слайд 2

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Поняття графічного редактора, його призначення

Графічний редактор Paint

Слайд 3

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічні об'єкти та їх властивості

Графічний редактор Paint

Слайд 4

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічний редактор Paint

Середовище графічного редактора Paint

Слайд 5

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Палітра кольорів

Графічний редактор Paint

Слайд 6

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Збереження, відкривання збережених зображень у ГР

Графічний редактор Paint

Слайд 7

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Поняття графічного редактора, його призначення.

Графічний редактор Paint

Слайд 8

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

План побудови зображення

Графічний редактор Paint

Завдання: побудувати зображення за поданим зразком.

План

Слайд 9

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічний редактор Paint

Додавання тексту

Щоб додати текст до зображення, слід:

2. Виділити прямокутну

область, всередині якої буде розміщений текст.

3. Ввести текст всередині рамки.

5. Задати колір символів тексту.

Слайд 10

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічний редактор Paint

Буфер обміну

Буфер обміну — частина оперативної пам'яті комп'ютера, яку

використовують для копіювання і переміщення об'єктів.

Слайд 11

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічний редактор Paint

Перетворення зображень

Слайд 12

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічний редактор Paint

Перетворення зображень

Слайд 13

Зміст

Х

Інформатика 5 клас

Графічний редактор Paint

Приклади растрових зображень

Имя файла: Поняття-графічного-редактора,-його-призначення.pptx
Количество просмотров: 47
Количество скачиваний: 0