Слайд 2
![Архітектура відображає громадського людини і те середовище, в яку він](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-1.jpg)
Архітектура відображає громадського людини і те середовище, в яку він включений.
Тому їй належало дуже важливе місце в ренесансній системі поглядів на світ
Слайд 3
![Стиль епохи Відродження. Відродження - період історії 14 - 17](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-2.jpg)
Стиль епохи Відродження. Відродження - період історії 14 - 17 століть.
Характерні гуманістичний світогляд, звернення до культурної спадщини античності. Однак антична культура розвивалася і інтерпретувалася по-новому. В архітектурі ведучу роль стали грати світські споруди - громадські будівлі, палаци, міські будинки. Використовуючи ордерне членування стіни, арочні галереї, колонади, склепіння, куполи, архітектори додали своїм будівлям величної ясність, гармонійність і відповідність людині. Будівлі характеризуються ясністю структури і чіткістю розчленовування строгих обсягів і світлих просторих інтер'єрів.
Слайд 4
![Початок нової епохи в архітектурі пов'язують з ім'ям Філіппо Брунеллески](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-3.jpg)
Початок нової епохи в архітектурі пов'язують з ім'ям Філіппо Брунеллески (1377-1446).
Він був першим архітектором, який усвідомив необхідність реформи і ясно сформулював ідеї нового художнього світогляду. У 1419 році він отримав замовлення, в якому міг втілити свої нові архітектурні ідеї. Це було світське будинок - Виховний будинок у Флоренції. Його вважають першим будинком стилю Ренесанс, воно послужило зразком для всієї архітектури Відродження.
Слайд 5
![Виховний будинок? У Флоренції.](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-4.jpg)
Виховний будинок? У Флоренції.
Слайд 6
![Сміливе новаторство Брунеллески проявилося в першій великій роботі - грандіозному](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-5.jpg)
Сміливе новаторство Брунеллески проявилося в першій великій роботі - грандіозному купол
собору Санта Марія дель Фьоре (1420-1436). Принципова новизна його рішення в тому, що він запропонував спорудити легкий пустотілий купол з двох оболонок. Потужний чіткий силует купола і тепер панує над містом.
Слайд 7
![Санта-Марія-дель-Фіоре](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-6.jpg)
Слайд 8
![Санта - Марія - дель - Фіоре? Фасад](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-7.jpg)
Санта - Марія - дель - Фіоре? Фасад
Слайд 9
![Собор святого Петра в Римі. Побудований за проектом Донато д "Анжело Браманте.](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-8.jpg)
Собор святого Петра в Римі. Побудований за проектом Донато д "Анжело
Браманте.
Слайд 10
![Темпьетто у дворі церкви Сан-П'єтро в Монторіо, Рим, 1502 рік,](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-9.jpg)
Темпьетто у дворі церкви Сан-П'єтро в Монторіо, Рим, 1502 рік, архітектор
- Донато Браманте. Храм відзначає місце, на якому був страчений святий Петро.
Слайд 11
![Крило Луврського палацу, найстаріша збережена частина будівлі, побудована П'єром Леско в середині XVI століття.](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-10.jpg)
Крило Луврського палацу, найстаріша збережена частина будівлі, побудована П'єром Леско в
середині XVI століття.
Слайд 12
![Блуаський замок - крило? XVI століття.](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-11.jpg)
Блуаський замок - крило? XVI століття.
Слайд 13
![](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/144609/slide-12.jpg)