Содержание
- 2. Харківське художне училище У II половині ХУІІ-ХУІІІ ст. основним видом живопису зали іконопис, який поступово змінює
- 3. Харківська державна академія дизайну та мистецтв Вишуканий стиль бароко якнайкраще виражав духовні позиції української козацької старшини
- 4. Харківська державна академія дизайну та мистецтв Особливості українського іконопису другої половини XVІІ-XVІІІ ст.: 1.Крім темперної, в
- 5. Харківська державна академія дизайну та мистецтв В І половині XVIII ст. популярні ікони типу „Покрова Богородиці”,
- 6. Харківська державна академія дизайну та мистецтв Барокові ікони „Покрови” втілюють громадські прагнення і важливі суспільно-політичні події
- 7. Харківська державна академія дизайну та мистецтв високий семиярусний різьблений іконостас, що займає всю ширину храму (розміри
- 8. Іконостас Троїцької надбрамної церкви Найсильнішим акцентом внутрішнього оздоблення церкви є золочений дерев'яний триярусний іконостас, виконаний у
- 9. Центральна частина іконостаса з фрагментами прибудованих крил. Світлина С. Таранушенка.
- 10. Харківська державна академія дизайну та мистецтв Непересічною за значенням є колекція українського барокового мистецтва. Тут знаходимо
- 11. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 12. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 13. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 14. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 15. РОЗДІЛ І 1.1. Стан дослідженості нефігуративного дискурсу 1.1.1.Історіографія вітчизняного нефігуративного живопису 1.1. 2. Термінологічні проблеми нефігуративного
- 16. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 17. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 18. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 19. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 20. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 21. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 22. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 23. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 24. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 25. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 26. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 27. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 28. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 29. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 30. Концепція ненаративності в контексті розвитку вітчизняного нефігуративного живопису ХХ століття Харківська державна академія дизайну та мистецтв
- 32. Скачать презентацию