Дизайн-мислення презентация

Содержание

Слайд 2

Підходи та методи Створювати та тестувати Отримувати натхнення від людей

Підходи та методи
Створювати та тестувати

Отримувати натхнення від людей

Вчитися із зворотнього зв’язку

Розвивати

свої дизайн-навички
Генерувати ідеї

Чому навчає:

Слайд 3

Що таке дизайн-мислення?

Що таке

дизайн-мислення?

Слайд 4

Дизайн-мислення це метод творчого вирішення проблем

Дизайн-мислення це метод творчого

вирішення проблем

Слайд 5

Дизайн-мислення це спосіб робити життя/ досвід людей, для яких ви щось створюєте краще

Дизайн-мислення
це спосіб робити життя/

досвід людей, для яких ви

щось створюєте краще

Слайд 6

Слайд 7

Бізнес хотів би бачити як продукт генерує надзвичайно великі прибутки

Бізнес хотів би бачити як продукт генерує надзвичайно великі прибутки

Дисципліна дизайну

прагне створити продукт, який є настільки бажаним, що люди втрачають голову

Людина

Бізнес

бажане

життєздатне

здійсненне
Технології/ Наука/ Експертиза
Технологічна сторона прагне до того, щоб пробукт функціонував бездоганно

Слайд 8

Дизайн-мислення ≠ графічний дизайн

Дизайн-мислення


графічний дизайн

Слайд 9

Дизайн-мислення це спроба створити новий бізнес / сервіс /пристрій / сценарій / стратегію / модель

Дизайн-мислення
це спроба створити новий

бізнес / сервіс /пристрій /

сценарій / стратегію /

модель
Слайд 10

“Більшість людей роблять помилку, коли думають що дизайн - це

“Більшість людей роблять помилку, коли думають що дизайн - це те,

як це виглядає. Люди думають дуже поверхнево — що дизайнерам дають коробку і кажуть “Зробіть так, щоб це виглядало красиво”.
Це зовсім не те, чим є дизайн. Це не тільки те, як це виглядає - це те, як це працює”

Стів Джобс, засновник Apple Computer

Слайд 11

Слайд 12

Дизайн-мислення - спосіб знаходити і вирішувати проблеми інших

Дизайн-мислення - спосіб знаходити і вирішувати

проблеми інших

Слайд 13

Технології самі по собі не є найбільшими підривними інноваціями …

Технології самі по собі не є найбільшими підривними інноваціями …

Проте не

бути клієнторієнтованим зараз — найбільша загроза будь-якому бізнесу
Слайд 14

Дизайн-мислення - спосіб бачити проблему, як виклик

Дизайн-мислення -
спосіб бачити проблему,

як виклик

<

Слайд 15

Бізнес-мислення Проблема Рішення Дизайн-мислення Проблема Рішення Зрозуміти

Бізнес-мислення

Проблема

Рішення

Дизайн-мислення

Проблема

Рішення

Зрозуміти

Слайд 16

Якщо ви хочете займатись інноваціями - вам потрібно займатися дизайном

Якщо ви хочете займатись інноваціями - вам потрібно займатися дизайном

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Те, що люди кажуть, те що люди роблять і те

Те, що люди кажуть, те

що люди роблять і те що

люди кажуть

що вони

роблять — дуже різні речі.

Маргарет Мід,

американська

антрополог

Слайд 20

Слайд 21

— Albert Einstein, physicist — “ Якби я мав одну

— Albert Einstein, physicist —


Якби я мав одну годину

для вирішення проблеми, я б

витратив 55 хвилин на роздуми про саму проблему і 5 хвилин на роздуми про рішення
Слайд 22

Видимі Приховані Сенс Пошук потреб

Видимі

Приховані

Сенс

Пошук потреб

Слайд 23

Подумайте про двох користувачів: Обидва народилися в 1948, обидва чоловіки,

Подумайте про двох користувачів:
Обидва народилися в 1948, обидва чоловіки, виросли у

Великобританії, одружені, успішні та багаті.
Обидва мають двох дітей, люблять собак і Альпи
Слайд 24

Принц Чарльз Оззі Озборн

Принц Чарльз

Оззі Озборн

Слайд 25

Слайд 26

Щоб отримати хорошу ідею - вам треба багато ідей Linus

Щоб отримати

хорошу ідею - вам треба багато ідей

Linus Pauling, an American

chemist,

won two Nobel Prizes


Слайд 27

Мозковий штурм Не оцінюйте Дикі ідеї Надбудовуйте над ідеями Фокусуйтесь

Мозковий штурм
Не оцінюйте

Дикі ідеї
Надбудовуйте над ідеями
Фокусуйтесь
Малюйте
Не перебивайте

Головне — кількість
Відпустіть

Слайд 28

Слайд 29

Прототип Модель Сценарій поведінки Ескіз Рольова гра Бізнес-модель Сторіборд Реклама

Прототип
Модель

Сценарій поведінки

Ескіз Рольова гра
Бізнес-модель
Сторіборд

Реклама

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Next steps

Next steps

Слайд 33

Usability Value

Usability

Value

Слайд 34

Створіть точку зору Використайте цей шаблон, щоб створити формулювання точки

Створіть точку зору

Використайте цей шаблон, щоб створити формулювання точки зору. Вона

складається з 3х компонентів: користувач, потреба, та інсайт.
[користувач/персона] потребує [потреба]
тому що [неочікуваний інсайт]
Слайд 35

Користувач: Молодь (учень, студент) конкретний користувач глибинна потреба користувача неочікувана знахідка в результаті дослідження (прихована потреба)

Користувач: Молодь (учень, студент)

конкретний користувач

глибинна потреба користувача
неочікувана знахідка
в результаті
дослідження (прихована

потреба)
Слайд 36

Имя файла: Дизайн-мислення.pptx
Количество просмотров: 73
Количество скачиваний: 0