Содержание
- 2. Мінімальний фрагмент програми у Scratch: змінна, оператор, функція або структура, що керує. Їх згруповано у 8
- 3. Об'єкт Scratch, що пов'язаний із зображенням, набором змінних і скриптів, які визначають його поведінку. Спрайт
- 4. Сукупність зображень одного й того ж об'єкту (спрайту), кожне з яких дещо відрізняється від попередніх (вигляд
- 5. Область, в якій діє об'єкт (спрайт) при виконанні програми. Сцена
- 6. Приєднані звукові ефекти й музика. Звуки
- 7. Набір послідовно сполучених різнокольорових графічних блоків у межах однієї події. Стек
- 8. Назвіть 8 категорій блоків
- 9. Натискання на задану клавішу (наприклад, пропуск), клацання по виконавцю або по сцені, надходження повідомлення від іншого
- 10. що таке величина та які її властивості; якими бувають величини; як надати значення змінній у програмі
- 11. Що таке величина?
- 12. Величина – це кількісно виражене значення властивості об’єкта. Величини використовують в інформатиці, математиці, фізиці, хімії та
- 13. НАПРИКЛАД: В ІНФОРМАТИЦІ
- 14. ШИРИНА І ВИСОТА ВІКНА
- 15. НАПРИКЛАД: У МАТЕМАТИЦІ
- 16. Довжина і ширина прямокутника а b S=ab Площа прямокутника A Градусна міра кута
- 17. НАПРИКЛАД: У ФІЗИЦІ
- 18. Довжина шляху Швидкість Час
- 19. Величина Стала величина (константа) Змінна величина (змінна)
- 20. СТАЛА ВЕЛИЧИНА (КОНСТАНТА) – це величина, значення якої НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ. НАПРИКЛАД:
- 22. ЗМІННА ВЕЛИЧИНА (ЗМІННА) – це величина, значення якої може змінюватись.
- 25. Scratch
- 27. Скачать презентацию