Содержание
- 2. Негізгі идеялары Оның негізгі идеясы — мемлекетте адамдар арасындағы жеке қатынастарды реттеуші этикадан басқа принциптер болуы
- 3. Еңбегі Макиавеллидің "Әмірші", "Әскери өнер туралы" шығармалары Жаңа дәуірдің саяси-құқықтық идеологиясына негіз болды. Макиавелли:«Өткенді зерттеу —
- 5. Скачать презентацию
Слайд 2Негізгі идеялары
Оның негізгі идеясы — мемлекетте адамдар арасындағы жеке қатынастарды реттеуші этикадан басқа
Негізгі идеялары
Оның негізгі идеясы — мемлекетте адамдар арасындағы жеке қатынастарды реттеуші этикадан басқа
принциптер болуы керек. Негізгі бағыт — билікке жету және реттеу. Сондықтан, Макиавелли бойынша, басшы жағдайға байланысты әрекет етуі қажет.
-мемлекет-өзімшілдікті шектеу үшін қажет
-тарих пен заманауи оқиғалардың тәжірибесіне сүйене отырып, ол билікті қалай жаулап алу керектігін, оның қалай сақталып, ыдырап кететіндігін көрсетеді
-ешқандай жағдайда үкімет адамдардың мүлкі мен жеке өміріне қол сұқпауы керек
-мемлекет-өзімшілдікті шектеу үшін қажет
-тарих пен заманауи оқиғалардың тәжірибесіне сүйене отырып, ол билікті қалай жаулап алу керектігін, оның қалай сақталып, ыдырап кететіндігін көрсетеді
-ешқандай жағдайда үкімет адамдардың мүлкі мен жеке өміріне қол сұқпауы керек
Слайд 3Еңбегі
Макиавеллидің "Әмірші", "Әскери өнер туралы" шығармалары Жаңа дәуірдің саяси-құқықтық идеологиясына негіз болды. Макиавелли:«Өткенді
Еңбегі
Макиавеллидің "Әмірші", "Әскери өнер туралы" шығармалары Жаңа дәуірдің саяси-құқықтық идеологиясына негіз болды. Макиавелли:«Өткенді
зерттеу — болашақты болжауға немесе көнелердің мысалымен осы шақтағы пайдалы іс-әрекеттердің құралы мен тәсілдерін анықтауға мүмкіндік береді»— деп түйді.
Макиавелли мемлекетті үкімет пен азаматтар арасындағы олардың қорқуы мен жақсы көруіне тірелетін қатынас ретінде қарастырды. Егерде үкімет қастандықтар мен наразылықтарға итермелемесе, егерде қол астындағы азаматтардың қорқуы өшпенділікке, ал жақсы көруі жек көруге айналмаса, онда мемлекет мызғымайды деп жазады.
Макиавелли мемлекетті үкімет пен азаматтар арасындағы олардың қорқуы мен жақсы көруіне тірелетін қатынас ретінде қарастырды. Егерде үкімет қастандықтар мен наразылықтарға итермелемесе, егерде қол астындағы азаматтардың қорқуы өшпенділікке, ал жақсы көруі жек көруге айналмаса, онда мемлекет мызғымайды деп жазады.