Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів презентация

Слайд 2

Повторення

Встановлене на комп'ютері середовище Scratch 2 можна завантажувати з:

Розділ 3 § 17

Головного меню

За

допомогою значка на Робочому столі

Слайд 3

Вікно Scratch 2

Розділ 3 § 17

Меню

Виконавець

Сцена

Рядок заголовка

Список об’єктів

Область складання програми

Кнопки управління вікном

Групи

команд

Контейнер команд виділеної групи

Слайд 4

Програмні об'єкти та їх властивості в Scratch

Розділ 3 § 17

Створити новий спрайт у проекті

можна кількома способами, вибравши відповідну кнопку на панелі інструментів розділу Спрайти:

обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера.

вставити з файла;

намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;

Слайд 5

Які є способи додавання нового об'єкта у проекті в середовищі Скретч?

Розділ 3 §

18

Для створення нового об'єкта в середовищі Скретч ти вмієш використовувати три способи:

Створення об’єкта в середовищі Скретч

Слайд 6

Як створюють об'єкт у графічному редакторі середовища Скретч?

Розділ 3 § 18

Область малювання

Інструменти малювання

Панель

інструментів для роботи з малюнком

Режими роботи графічного редактора

Параметри обраного інструмента

Слайд 7

Домашнє завдання

Проаналізувати
§ 18 ст. 151-154

Розділ 3 § 18

Слайд 8

Працюємо за комп’ютером

Розділ 3 § 18

Сторінка
151-154

Имя файла: Розв’язування-задач,-які-передбачають-створення-програмних-об’єктів.pptx
Количество просмотров: 5
Количество скачиваний: 0