Створення анімаційної сцени з використанням технології візуальних ефектів (Maya) презентация

Содержание

Слайд 2

МЕТА, ОБ'ЄКТ, ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ Мета дипломної роботи – дослідження та

МЕТА, ОБ'ЄКТ, ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ

Мета  дипломної роботи – дослідження та розробка анімаційної

сцени.
Об’єкт дослідження – процес розробки 3d моделей та візуальних ефектів .
Предмет дослідження – створення анімаційної сцени та накладання візуальних ефектів.
Для досягнення мети вирішуються наступні задачі:
Розробка сценарію та пайплану.
Моделювання об'єктів та середовища
Текстурування.
Створення анімаційних кліпів.
Накладання візуальних ефектів.
Візуалізація анімаційної сцени.

2

Слайд 3

СКЛАД КОНЦЕПТ-ДОКУМЕНТА Концепт та розкадровка сцени Концепт об’єктів Концепт середовища

СКЛАД КОНЦЕПТ-ДОКУМЕНТА

Концепт та розкадровка сцени
Концепт об’єктів
Концепт середовища
Концепт створення візуальних ефектів
Концепт анімації

на основі ключових кадрів
Концепт візуалізації
Концепт освітлення

3

Слайд 4

КОНЦЕПТ ТА РОЗКАДРОВКА СЦЕНИ Початок погоні Стрільба та вибух планети Знищення порушника 4

КОНЦЕПТ ТА РОЗКАДРОВКА СЦЕНИ

Початок погоні

Стрільба та вибух планети

Знищення порушника

4

Слайд 5

КОНЦЕПТ ПЕРШОГО ОБ’ЄКТА Референс літака Модель літака 5

КОНЦЕПТ ПЕРШОГО ОБ’ЄКТА

Референс літака

Модель літака

5

Слайд 6

Модель другого літака 6 КОНЦЕПТ ДРУГОГО ОБ’ЄКТА

Модель другого літака

6

КОНЦЕПТ ДРУГОГО ОБ’ЄКТА

Слайд 7

КОНЦЕПТ СЕРЕДОВИЩА 7 Середовище складається з трьох шарів: Перший шар

КОНЦЕПТ СЕРЕДОВИЩА

7

Середовище складається з трьох шарів:

Перший шар «Зорі»

Другий шар «Космічний пил»

Третій шар «Планети»
Слайд 8

КОНЦЕПТ СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ 8 КОНЦЕПТ АНІМАЦІЇ НА ОСНОВІ КЛЮЧОВИХ

КОНЦЕПТ СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ

8

КОНЦЕПТ АНІМАЦІЇ НА ОСНОВІ КЛЮЧОВИХ КАДРІВ

Beam – імітує

рух світлового потоку, такого як лазерний промінь.
Advanced Lighting – Моделює електричні розряди.
Shatter – Створює ефект вибуху зображення.

Розстановка ключових кадрів проводиться аніматором. Проміжні ж кадри генерує спеціальна програма. Цей спосіб найбільш близький до традиційної мальованої анімації, тільки роль фазовщіка бере на себе комп'ютер, а не людина.

Слайд 9

КОНЦЕПТ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ 9 КОНЦЕПТ ОСВІТЛЕННЯ Для освітлення в Maya використається

КОНЦЕПТ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ

9

КОНЦЕПТ ОСВІТЛЕННЯ

Для освітлення в Maya використається Point Light, для

освітлення усієї сцени та Sport Light для імітацій світла сонця. Освітлення в After Effects зроблено за допомогою модифікатора CC Spotligt, він має властивості прожектора.

mental ray – професійна система рендеринга та візуалізації зображень.

Слайд 10

РОЗРОБКА ПАЙПЛАНУ 10 Пайплан роботи в Adobe After Effects Пайплан роботи в Maya

РОЗРОБКА ПАЙПЛАНУ

10

Пайплан роботи в Adobe After Effects

Пайплан роботи в Maya

Слайд 11

МОДЕЛЮВАННЯ ЛІТАКІВ 11 Використовувалися модифікатори: Extrude; Extract; Booleans; Smooth; Loop Tool; Manipulator; Split Tool; Bridge.

МОДЕЛЮВАННЯ ЛІТАКІВ

11

Використовувалися модифікатори:
Extrude;
Extract;
Booleans;
Smooth;
Loop Tool;
Manipulator;
Split Tool;
Bridge.

Слайд 12

МОДЕЛЮВАННЯ СЕРЕДОВИЩА 12 1) Перший шар «Зорі» Використані модифікатори: модифікатор

МОДЕЛЮВАННЯ СЕРЕДОВИЩА

12

1) Перший шар «Зорі»

Використані модифікатори:
модифікатор Fractal Noise
модифікатор Glow
модифікатор Hue/Saturation

Використані

модифікатори:
модифікатор Fractal Noise
модифікатор Glow
модифікатор Hue/Saturation

Використані модифікатори:
модифікатор CC Sphere
модифікатор Glow
модифікатор Hue/Saturation

2) Другий шар «Космічний пил»

3) Третій шар «Планети»

Слайд 13

ТЕКСТУРУВАННЯ ЛІТАКІВ 13 Blinn Lambert PhongE Використовувалися модифікатори: Repeat UV; Create UVs; Coverage.

ТЕКСТУРУВАННЯ ЛІТАКІВ

13

Blinn

Lambert

PhongE

Використовувалися модифікатори:
Repeat UV;
Create UVs;
Coverage.

Слайд 14

ТЕКСТУРУВАННЯ СЕРЕДОВИЩА 14 Pre-compose Застосування модифікаторів: Tint; Curve; Hue/Saturation. Кінцевий

ТЕКСТУРУВАННЯ СЕРЕДОВИЩА

14

Pre-compose

Застосування модифікаторів:
Tint;
Curve;
Hue/Saturation.

Кінцевий результат

Карта планети

Застосування модифікаторів:
CC Sphere


Glow.

Схема текстурування планети

Слайд 15

СТВОРЕННЯ АНІМАЦІЙНИХ КЛІПІВ 15

СТВОРЕННЯ АНІМАЦІЙНИХ КЛІПІВ

15

Слайд 16

НАКЛАДАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ 16 Застосування ефекту Advanced Lighting

НАКЛАДАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ

16

Застосування ефекту Advanced Lighting

Слайд 17

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ АНІМАЦІЙНОЇ СЦЕНИ 17

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ АНІМАЦІЙНОЇ СЦЕНИ

17

Слайд 18

18 ВІДЕОКЛІП

18

ВІДЕОКЛІП

Слайд 19

ВИСНОВОК У рамках цієї дипломної роботи були вирішені наступні завдання:

ВИСНОВОК

У рамках цієї дипломної роботи були вирішені наступні завдання:
Створення об'єктів 3d

моделей.
Модулювання середовища.
Текстурування об'єктів та середовища.
Накладення візуальних ефектів.
Візуалізація анімаційної сцени.
В ході роботи було зроблено висновок, що візуальні ефекти стрімко витісняють потребу механічних ефектів і з кожним днем вони удосконалюються.

19

Имя файла: Створення-анімаційної-сцени-з-використанням-технології-візуальних-ефектів-(Maya).pptx
Количество просмотров: 72
Количество скачиваний: 0