- Главная
- Культурология
- Кеңес одағы
Содержание
- 2. 20-40 жылдыры КСРОда үлкен мәдени ахуал орнады. Егер елдегі әлеуметтік көтеріліс қоғамды «халық» пен «жоғарыдағылар» деп
- 3. Дегенмен, біріншіден, мәдени өзгерістер ауқымы кең болғанымен, өте кедей көрінді. Шың мәнінде бұл өзгерістер тек миллиондаған
- 4. Білім беру және ғылым салаларындағы реформалар Қарастырылатын кезеңде елдің мәдени өмірі бір келкі дамымаған. Сонымен қатар,
- 5. Дәл сол уақытта сталиндык тоталитаризм ғылыми ілімдердің қалыпты дамуына үлкен бөгет орнатты. Ғылым академиясының автономиясы жойылды.
- 6. Әдебиеттің даму ерекшеліктері 1934 ж. кеңестік жазушылардың І Жалпыкеңестік съезінде «Жазушылар одағы» құрылды. Бұл одаққа әдеби
- 7. Ұлы Отан соғысы кезінде басқа да өнер түрлерімен қатар әдебиет те кризисттік жағдайға тап болды. Әдебиетте
- 8. Хрущевтің «жылымығы» жылдарында пайда болған тенденция өз жалғасын табуда, яғни бұрын айтылмаған жазушылар мен ақындардың шығармаларын
- 10. Определяющим стилем в литературе, живописи и других видах искусства стал так называемый «социалистический реализм». Стиль этот
- 11. Изобразительное искусство, архитектура, театр и киноискусство. В данный период происходят значительные изменения и в изобразительном искусстве.
- 12. «Допрос коммунистов» Б.В.Иогансон «Рабочий и колхозница» В.И Мухина
- 14. Скачать презентацию
20-40 жылдыры КСРОда үлкен мәдени ахуал орнады. Егер елдегі әлеуметтік
20-40 жылдыры КСРОда үлкен мәдени ахуал орнады. Егер елдегі әлеуметтік
Дегенмен, біріншіден, мәдени өзгерістер ауқымы кең болғанымен, өте кедей көрінді.
Дегенмен, біріншіден, мәдени өзгерістер ауқымы кең болғанымен, өте кедей көрінді.
Екіншіден, ауылдық өмірді қатаң қадағалаумен, яғни колхоздық жүйемен, ал қала тұрғындарын мемлекеттік жоспарлаудың ұйымдастырушылық және үгіт насихаттық сипатымен, комсомолдық компаниялар мен кәсәподақтар арасындағы жарыстар арқылы адамдарды бұл мәдениетті қабылдауға мәжбүрледі. Солайша мәдениет деген қажеттілік, шың мәнінде, қоғамдық құрылымдардың диктаты мен қоғамдық атмосфераның қысымымен алмастырылып отырды. Бұл «көтерілістік тегеуріннің» құдіреттілігіне деген сенімділіктен туындаған тарихи қателік болды.
20 ж. өзінде, көтеріліспен гиперсаясаясаттандырылған құрылымның елде «жаңа типті мәдениет» қалыптастыруға деген ынтасы «маркситстік» теоретикалық сипатқа ие болды. Ең «негізгі ерекшеліктер»: коммунисттік идеялылық және партиялылық, коллективизм, интернационализм және патриотизм КОКП тарапынан кеңес одағының жоспарлы дамуы ретінде орнатылды! Осының бәрі «адамзаттың рухани дамуындағы жаңа қадам», оның «шарықтау шегі» деп жарияланды.
Мәдени-тарихи дәстүрмен арақатынас күшпен үзілді. «Ескі мәдениет кінәраттарымен» күрес айтарлықтай кедейлікке, ал көптеген қатынастарда дәстүрлердің жойылуына әкелді.
*МАРГИНАЛДЫЛЫҚ (лат. margo - шектеу, шекара)-тұлғаның белгілі - бір әлеуметтік қоғамға қатысты шекаралық қалпы. Тұлғаның психикасы мен өмір сұру қалпында өзіндік із қалдырады.
Білім беру және ғылым салаларындағы реформалар
Қарастырылатын кезеңде елдің мәдени өмірі бір
Білім беру және ғылым салаларындағы реформалар
Қарастырылатын кезеңде елдің мәдени өмірі бір
Сауатсыз тұрғындардың басым бөлігі патшалық тәртіптің тарихи мұрасы болып қалды. Ал елді жылдам индустриализациялау қажеттілігі сауатты өндірісттік жұмысшылардың аса зор мөлшерін талап етті.
1920 ж. басталған Кеңес одағының жоспарлы жігері Ресей елінде сауатты тұрғындары санының үздіксіз өсуіне әкелді. 1939 ж. таман РКФСРда сауатты адамдар көрсеткіші 89% жетті. 1930/31 оқу жылынан бастап міндетті бастапқы білім беру енгізілді. Сонымен қатар, отызыншы жылдарға таман кеңес мектебі өзін ақтамаған көптеген революциялық жаңашылдықтардан бас тартты: сыныптық-сабақтық жүйе қайта қалыптастырылды, бұрын бағдарламадан «буржуазды» деп шектетілген пәндер орнатылды (ең алдымен жалпы және Отан тарихы). 30 ж. басынан инженерлік-техникалық, ауылшаруашылықтық және педагогикалық кадрларды даярлайтын білім беру мекемелерінің саны жылдам көбейе бастады. 1936 ж. жоғарғы білім беру істері бойынша Бүкілкеңестік комитет құрылды.
Дәл сол уақытта сталиндык тоталитаризм ғылыми ілімдердің қалыпты дамуына үлкен бөгет
Дәл сол уақытта сталиндык тоталитаризм ғылыми ілімдердің қалыпты дамуына үлкен бөгет
Әдебиеттің даму ерекшеліктері
1934 ж. кеңестік жазушылардың І Жалпыкеңестік съезінде «Жазушылар одағы»
Әдебиеттің даму ерекшеліктері
1934 ж. кеңестік жазушылардың І Жалпыкеңестік съезінде «Жазушылар одағы»
М.Горький
Ұлы Отан соғысы кезінде басқа да өнер түрлерімен қатар әдебиет те
Ұлы Отан соғысы кезінде басқа да өнер түрлерімен қатар әдебиет те
“Ауылдық” проза гүлдену кезеңін бастан кешеді. Бұл бағыттың жазушылары (Абрамов, Астафьев, Белов, Солоухин және т.б.) ұжымдастырудың трагедиясын жарқын бейнелеумен қатар, керісінше қарапайым адамдардың халықтық дәстүрлердің, мәдениеттің, адамгершіліктің өшпейтініне сенімдерін арттырған.
Үлкен сұранысқа Шукшиннің әңгімелері ие болған. Бұларда кеңестік әдебиетте ең алғаш “чудик”, яғни қоршаған ортаны аса ниетпен, балалық көзқараспен қабылдайтын адам бейнесі пайда болған.
Симонов К.М.
Бондарев Ю.В.
Бакланов Г.Я.
Шукшин В.М.
Солоухин В.А.
Астафьев В.П.
Хрущевтің «жылымығы» жылдарында пайда болған тенденция өз жалғасын табуда, яғни бұрын
Хрущевтің «жылымығы» жылдарында пайда болған тенденция өз жалғасын табуда, яғни бұрын
Қоғамада нағыз мәдени ахуалды 70 ж. ортасында баспаға шыққан Булгаковтың әйгілі романы «Мастер и Маргарита» орнатты.
Ахматова А.А.
Мандельштам О.Э.
Блок А.А.
Определяющим стилем в литературе, живописи и других видах искусства стал так
Определяющим стилем в литературе, живописи и других видах искусства стал так
Несмотря на идеологический диктат и тотальный контроль, продолжала развиваться и свободная литература. Под угрозой репрессий, под огнем верноподданной критики, без надежды на издание продолжали работу писатели, не желавшие калечить свое творчество в угоду сталинской пропаганде. Многие из них так и не увидели свои произведения опубликованными, это случилось уже после их смерти.
Изобразительное искусство, архитектура, театр и киноискусство.
В данный период происходят значительные
Изобразительное искусство, архитектура, театр и киноискусство.
В данный период происходят значительные
Классикой соцреализма в изобразительном искусстве стали работы Б. В. Иогансона. В 1933 г. была написана картина «Допрос коммунистов».
Вершиной развития скульптуры социалистического реализма стала композиция «Рабочий и колхозница» Веры Игнатьевны Мухиной (1889–1953). Скульптурная группа была изготовлена В. И. Мухиной для советского павильона на всемирной выставке в Париже в 1937 г.
В архитектуре в начале 30-х гг. ведущим продолжает оставаться конструктивизм, широко использовавшийся для строительства общественных и жилых зданий. Эстетика простых геометрических форм, свойственная конструктивизму, повлияла на архитектуру Мавзолея Ленина, построенного в 1930 г. по проекту А. В. Щусева.
Быстро развивается кинематограф. Увеличивается количество снимаемых картин. Новые возможности окрылись с появлением звукового кино. В 1938 г. на экраны выходит фильм С. М. Эйзенштейна «Александр Невский». Снимаются фильмы на революционную тематику.
«Допрос коммунистов» Б.В.Иогансон
«Рабочий и колхозница» В.И Мухина
«Допрос коммунистов» Б.В.Иогансон
«Рабочий и колхозница» В.И Мухина