Київський академічний обласний музично-драматичний театр імені Панаса Саксаганського презентация

Содержание

Слайд 2

Українська класична драматургія:
«Нехай одразу двох не любить» за М.Старицьким
«100 000 (Сто тисяч)», І. Карпенко-Карий
«Украдене

щастя», І. Франко
«Пошилися в дурні», М. Кропивницький
«Сватання на Гончарівці», Г. Квітка-Основ’яненко
«За двома зайцями», М. Старицький
«Кайдашева сім’я», І. Нечуй-Левицький
«Шельменко-денщик», Г. Квітка-Основ’яненко
«Майська ніч, або Чудеса в решеті» М. Гоголь
Українська сучасна драматургія:
«Баба Пріся», П. Ар’є
«Хто кому Рабинович?», І. Афанасьєв
«Американська рулетка», О. Мардань
«Нелегалка», А. Крим
«Ненормальна», Н. Птушкіна
«Той, що відчиняє двері», Неда Неждана
«Самотня леді», І. Афанасьєв
«Доньки-матері», О. Мардань
«Лузер», І. Афанасьєв
«Ніч з незнайомкою», О. Петров
«Пізанська вежа», Н. Птушкіна
«Так закінчилося літо», Я. Стельмах
«Вип’ємо кави?.. З миш’яком», В.Винниченко

Репертуар

Світова класична драматургія:
«Портрет Доріана Грея», О. Уайльд
«Отелло – мавр венеціанський», В. Шекспір
«Іван Васильович змінює професію» за М.Булгаковим
«Моя професія – синьйор із вищого світу», Д. Скарначчі, Р. Тарабузі
«Безумний день, або Весілля Фігаро», П.Бомарше
«Ханума», А. Цагарелі
«Три сестри», А. Чехов
«Історія коня» за Л. Толстим
«Щоденники Адама і Єви», М. Твен
«Любовна одповідь чоловікові», Г. Маркес
Світова сучасна драматургія:
«Клінічний випадок, або Скелет у шафі», Р. Куні
«Амількар. Рахунок за почуття», І. Жаміак
«Боїнг-Боїнг», М. Камолетті
«Французька вечеря», М. Камолетті
«Занадто одружений таксист», Р. Куні
«Шалене весілля», Р. Хоудон
«Дерева помирають стоячи», А. Касона
«Останній строк», В. Распутін
«Дуже проста історія», М. Ладо
«Третє слово», А. Касона
«Сільвія», А. Герні-молодший
«Три хвилини на вбивство», Р. Ламуре

Вистави для дітей:
«Король Лев», сценічна версія А.Прокоп’єва
«Чарівна магія Паскаля», Д. Урбан
«Магічна кулька Санта Клауса», А.Прокоп’єв
«Дюймовочка та Метелик», Г. Яблонська
«Кицик-Мицик», Ю. Чіповецький
«Зачаклований Ховрашок», Неда Неждана
«Сучасні пригоди трьох поросят», Г. Вербовська-Серна
«Бременські музиканти», Брати Грімм
«Попелюшка», Є. Шварц
«Рапунцель», Брати Грімм
«Мауглі», Р. Кіплінг
«Сюрприз для Пеппі», Т. Бугаєвська
«Красуня та Чудовисько», Ж.-М. Лепрес де Бомон
«Незнайко. Я повернувся», В. Усков
«Агенти новорічної безпеки», А. Прокоп’єв
«Хто хоче в Новий рік?», В. Усков

Слайд 4

Презентація вистав

Народна драма «Нехай одразу двох не любить»
за драмою «Ой не ходи,

Грицю, та й на вечорниці»
М. Старицького
(реж. М. Яремків, 2016)

«Ця вистава – щось набагато більше, аніж постановка класичного сюжету. Тут грає все – не тільки актори-сагсаганці. Мають значення і звуки, й голоси, і тіні, й блискавиці, і оте не то гілля, не то коріння…»
(В. Храбуст, «Громадська думка»)

Слайд 5

Трагікомедія «Баба Пріся» Павла Ар’є
(реж. А. Зеленчук, 2016)

«Побачив неймовірне втілення моєї п’єси. Слів

нема! Дуже тішуся! Величезне спасибі Колективу всього театру!»
Ваш Павло Ар`є (автор п’єси «Баба Пріся»)
З книги відгуків

Слайд 6

Комедія «Боїнг-Боїнг» М. Камолетті
(реж. А. Прокоп’єв, 2015)

«На гастролях театру ім. П. Саксаганського у

Києві я не вперше, але даний спектакль побачив перший раз. У моїй пам’яті лишилися тільки позитивні емоції: гра акторів, гумор, балет, музичний супровід… Комедія з Великої букви! Спасибі Вам велике. Прийду ще не раз»
Юлій, сайт театру

Слайд 7

Комедія «Скупий» Ж.-Б. Мольєра
(реж. В. Стасенко, 2016)

«Можна сміливо стверджувати, що всі ми, хто

його (спектакль) побачив чи ще побачить, аж ніяк не пожертвували своїм дорогоцінним часом. А ризик занудьгувати був переважений ризиком стомитися від сміху та гарантією блискучого, тонкого іронізму, іскрометної динаміки,  деякого пацанячого сарказму й зухвалого (в кращому сенсі) новаторства».
В. Храбуст, «Громадська думка»

Слайд 8

Драма «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда
(реж. М. Яремків, 2015)

«Чотири рази подивилася цю неймовірну

виставу. Немає слів, щоб передати ті емоції, які вирували в душі після перегляду. На сцені ми побачили утвердження краси як найвищої цінності, сенс буття людини, добра і зла. Дуже вдячна всім, хто має відношення до даної постановки, за прекрасно підібраний матеріал, передачу образів і емоцій, донесення їх до глядача. Браво!!!!!»
Світлана, сайт театру

Слайд 9

Комедія «Сватання на Гончарівці» Г. Квітки-Основ’яненка
(реж. О. Носов, 1983)

У 2017 році саксаганці святкують

35 річницю від дня народження вистави, що стала легендою!

Слайд 10

Драма «Нелегалка» А. Крима
(реж. з.д.м України В’ячеслав Усков, 2012)

«Тричі бачила “Нелегалку”. Дуже подобається

ця вистава, хочеться дивитися ще і ще! Вдячна В’ячеславу Ускову за таку прекрасну постановку, акторам - за талановите втілення образів. Бажаю аншлагів, щастя і творчих ідей!»
Світлана, сайт театру

Слайд 11

Казка «Король Лев», сценічна редакція А. Прокоп’єва
(реж. А. Прокоп’єв, 2016)

Унікальна, єдина в

Україні театральна версія «Короля Лева», де на сцені – актори-ляльки. Костюми та маски для казки створені нашими працівниками!

Слайд 12

Казка «Красуня і Чудовисько» Ж.-М. Лопрес де Бомон
(реж. А. Прокоп’єв, 2014)

«Знайомство з Чарівним

світом Мистецтва нашої дитини відбулося в червні 2014р. саме з цієї ДИВОВИЖНОЇ вистави!!! Й відразу ж вона стала для нашої родини – найулюбленішою!!!Чарівна музика!!! Віртуозне виконання своїх ролей! Окреме Щире Дякую Вашому балету – ви всі чудові й універсальні!!!»
Назіра, сайт театру

Слайд 13

Казка «Незнайко. Я повернувся» В. Ускова
(реж. з.д.м. України В'ячеслав Усков, 2015)

Феєрична, кольорова, музична

та танцювальна казка, яка захопила серця усіх дітей! Усі декорації та костюми зроблені і розмальовані руками наших працівників!

Слайд 14

Номери із шоу-програм

Слайд 15

Оркестр театру

Слайд 16

Планування

Вже в лютому 2017 року шанувальники творчості саксаганців побачать нову виставу: «Коли птахи відлітають» за

п’єсою В. Дельмар «Поступися місцем завтрашньому дню» у постановці В’ячеслава Стасенка.
Артур Прокоп’єв розпочав роботу над п’єсою Е. Mаккартена, С. Синклера, Ж. Коллара «Ladie’s night». Далі у планах цього ж режисера – вистава «В джазі тільки дівчата».
Художній керівник театру  В’ячеслав Усков у своєму напруженому робочому графіку знайде час для постановки казки «Спляча красуня».
Також у планах театру на 2017 рік – вистава за п’єсою М. Манохіна «Суперники», нові театралізовані шоу-програми та ще багато цікавих і приємних творчих сюрпризів.

Слайд 17

Враховуючи те, що Театр імені Саксаганського є обласним театром, кілька разів у тиждень

колектив відвідує міста Київщини з показами найкращих вистав.
Глядачі, які відвідують ці вистави, теж стали нашими постійними шанувальниками і завжди з нетерпінням чекають нас в гості (міста Бориспіль, Васильків, Богуслав, Обухів, Миронівка, Фастів, Тараща, Бровари, Сквира, Іванків, смт. Володарка, смт. Макарів, с. Ч. Мотовилівка Фастівського району тощо).
Значна кількість глядачів Київщини здійснюють організований перегляд вистав та концертів на базі театру у м. Біла Церква, а глядачі з віддалених районів області – у столичному Будинку Офіцерів.
Також театр плідно співпрацює з Управлінням освіти та науки Київської ОДА, районними радами Київщини, Білоцерківською міською радою, організовуючи цільові перегляди вистав для дітей та молоді.

Гастрольна діяльність Київська область

Слайд 18

Окрім систематичних поїздок по містах області, Театр імені Саксаганського відвідує обласні центри та

великі міста України з обмінними гастрольними поїздками або просто ділиться з іншими містами своєю творчістю та професійними мистецькими набутками.
За минулі сезони нас прийняли такі міста: Кривий Ріг, Полтава, Черкаси, Одеса, Чернівці, Київ, Вінниця та ін.
У свою чергу наш театр із задоволенням приймає інші театри.
У 2015 – 2016 рр. до нас завітали Черкаський академічний музично-драматичний театр імені Тараса Шевченка та Полтавський академічний обласний український музично-драматичний театр імені Миколи Гоголя.
Окрім того, за минулий сезон саксаганці були почесними гостями на обласному фестивалі патріотичної пісні «Шамраївські зорі», побували на Всеукраїнському святі театрального мистецтва «Вересневі самоцвіти» у м. Кропивницькому, успішно гастролювали у Кривому Розі та Полтаві, на запрошення військ оперативного командування «Південь» відвідали Одесу зі святковою шоу-програмою до Дня Збройних Сил України, а також часто дарували наші вистави київським глядачам у столичному Будинку Офіцерів.
.

Гастрольна діяльність Україна

Слайд 19

Окрім гастрольної діяльності театр активно веде і фестивальну діяльність. Щорічною традицією стало відвідування

таких фестивалів:
«В гостях у Гоголя» – Відкритий регіональний фестиваль театрального мистецтва (м. Полтава);
Міжнародний театральний фестиваль «Мандруючі зірки» (м. Київ);
Міжнародний театральний фестиваль «Мельпомена Таврії» (м. Херсон);
Всеукраїнський фестиваль театрального мистецтва «Вересневі самоцвіти» (Хутір Надія, Кіровоградська обл.) тощо.
У планах театру розширювати географію фестивалів та збільшувати їхню кількість.
Також Театр імені Саксаганського готує на наступний театральний сезон величезний сюрприз – свій власний театральний фестиваль «Вогні Юр’єва». Фестиваль планується міжнародним, тож Білу Церкву матимуть змогу відвідати іноземні колективи та поділитися своєю творчістю. Також для туристичного розвитку Київщини така подія стане знаковою.

Фестивальна діяльність

Слайд 20

Театр налагоджує та розвиває міжнародні зв’язки.
В березні 2016 року у Міжнародному центрі

культури і мистецтв профспілок України («Жовтневий палац») відбувся масштабний концерт оркестру Театру імені Саксаганського «Віденська весна. З любов’ю до України» за участю всесвітньо відомого диригента з Австрії Курта Шміда.
У серпні 2016 року шоу-програму, присвячену відкриттю 83 театрального сезону, та драматичні вистави відвідали гості з Фінляндії. Зокрема – Ігор Фрей, фінський актор театру і кіно українського походження, диктор, телеведучий, театральний педагог і режисер, художній керівник Українського народного театру у Фінляндії. Одразу ж було підписано офіційну угоду про гастролі саксаганців з шоу-програмою.
У вересні 2016 року  у Національній Опері відбувся концерт оркестру Театру імені Саксаганського «Kiev Metropolis Orchestra» із музикантом світового масштабу Ігорем Группманом – володарем найпрестижнішої музичної премії «Греммі» та диригентом Королівського філармонічного оркестру Великобританії, Роттердамського філармонічного оркестру, Токійського та Сеульського філармонічних оркестрів та ін. У планах театру на наступний рік – окрема велика програма разом із Ігорем Группманом у Білій Церкві.
Також на наступний рік заплановані гастролі в Грузію, Білорусію, Польщу, Угорщину, Італію, країни Скандинавії, обмінні гастролі з театром м. Тарнув (Польща).
У квітні 2017 р. театр запросили на IV Міжнародний Фестиваль Українського Театру “Схід-Захід” у м. Краків (Польща) з виставою «Баба Пріся» П. Ар’є

Міжнародна співпраця

Слайд 21

Реклама в ІНТЕРНЕТІ

На нашому сайті www.bc-teatr.com ви дізнаєтеся найсвіжіші театральні новини, ознайомитеся із

репертуаром на найближчий місяць, почитаєте найцікавіші рецензії та глядацькі відгуки.
На наших сторінках у соціальних мережах
www.facebook.com/teatrsaksaganskogo
www.vk.com/club7633371
ми розміщуємо корисну інформацію і новини, налагоджуємо діалог з нашими глядачами, відповідаємо на запитання та ділимося успіхами.
Також усі найважливіші новини ми надсилаємо на інформаційні портали Білої Церкви та сайти КОР і КОДА.

Слайд 22

Афіші репертуарні

Слайд 24

Мала поліграфія

Слайд 25

Афіші до вистав

Слайд 27

Афіші для гастрольних поїздок

Слайд 28

У 2016 році відбувся 651 захід на базі.
З них:
215 заходів на великій

сцені
27 заходів на малій сцені
108 вистав для дітей
93 шоу-програми
6 концертів оркестру
38 цільових вистав
Окрім показів на базі, відбулося 82 покази на майданчиках Київщини.
Впродовж року до Театру імені Саксаганського завітало 124 896 глядачів!
65 025 глядачів на великій сцені
983 глядачі на малій сцені
26 326 глядачів на виставах для дітей
32 562 глядачі на виїздах

Слайд 29

СТАТИСТИКА ВІДВІДУВАННЯ

Слайд 31

Відповідно до даних за минулі роки маємо можливість створити прогноз приблизної кількості глядачів

для традиційного театрального приміщення на 800 глядацьких місць.

Слайд 32

SWOT-аналіз

* Матеріально-технічне забезпечення ми віднесли і до сильних сторін театру і до слабких.

Пояснення: з тим матеріально-технічним забезпеченням, яке зараз є, ми випускаємо продукт професійний та якісний. Та якщо ми би мали змогу придбати краще матеріально-технічне забезпечення, відповідно, наш продукт піднявся би на новий мистецький рівень – кращий, сучасніший та привабливіший для глядача.

Слайд 34

Загальна стратегія розвитку. План дій на 2017-2019 рр.

Щоб перейти на вищий мистецький рівень

та збільшити області діяльності, розробимо стратегічний план діяльності театру на 2017-2019 рр.
Зважаючи на усі можливі загрози, які в першу чергу стосуються політичної та економічної ситуації в країні, розробляємо середньострокові цілі:
Розвиток жанрової палітри постановок. Впродовж 2017-2019 рр. ми плануємо добавити у репертуар постановки нових жанрів, щоб розширити не лише власні творчі уміння, а й привабити глядачів новинками, яких вони досі у нашому місті не бачили. Це можуть бути і пластичні вистави, і повністю музичні вистави, і різнотематичні шоу-програми та концерти оркестру. Творчий потенціал дозволяє шукати нові напрями та працювати з ними.
Можливість запросити театрального режисера з іншого театру до співпраці – теж внесок у розвиток цього плану, адже це – інші погляди, інша робота і нові фарби у кінцевому результаті;
Розширення меж гастрольної діяльності. Наш театр налагоджує співпрацю з іншими українськими театрами та обмінюється з ними своїми ідеями, творчими здобутками і тішить своїм мистецтвом глядачів з інших міст. На наступні три роки ми плануємо захопити своєю творчістю більшу частину України. У планах – відвідини Одеси, Чернівців, Львова, Рівного, Житомира, Херсону, Дніпродзержинська тощо;
Відкриття баз для прокату вистав у містах області. Знову ж таки, наголошуючи на статусі театру, було би доцільно відкрити площадки у районних центрах Київської області. Наш театр старається якомога частіше гастролювати по області, бо наш колектив з нетерпінням чекають, поважають та цінять. Ці причини підштовхнули нас замислитися про стаціонарні бази у містах, які завжди будуть відкриті та готові для приїзду театральної трупи;

Слайд 35

Розвиток фестивальної діяльності. Плануємо до списку фестивалів додати нові пункти. Адже в Україні

– велика кількість театральних фестивалів різних форматів. А багатогранність нашої діяльності дозволяє відвідувати якнайрізноманітніші фестивалі;
Налагодження нових ланок міжнародної співпраці. Театр імені Саксаганського уже співпрацює з польськими містами-побратимами Тарнувом та Островцем Свентокшиським. Також наш колектив запрошували з дружнім візитом та обміном ідеями в Угорщину. У планах – поїздка у країни Скандинавії, з творчою елітою Фінляндії уже існує попередня домовленість. Масштабний план – відвідати з гастрольним туром якомога більше країн;
Організація власного міжнародного театрального фестивалю «Юр`ївські театральні вечори». Зважаючи на те, що статут та концепція фестивалю майже готові, маємо надію, що Київщина вже наступного року стане ще одним осередком міжнародного фестивального театрального життя!
Планування, маркетинг та реклама. Збільшення видів театральної реклами. Розробка більш дієвих методів роботи маркетингової служби у театрі, розширення функцій. Розгалуження етапів планування для продуктивнішої діяльності театру;
Збереження діючого репертуару. Залучення нових категорій глядачів, а для цього – розробка розширеної стратегії роботи із глядачем у Київській області.
Щоб втілити стратегічні цілі в першу чергу необхідне достатнє фінансове забезпечення, підтримка міста та області та професійність працівників театру.
Незалежно від економічної та політичної ситуацій в Україні Київський академічний обласний музично-драматичний театр імені Панаса Карповича Саксаганського впевнено стоїть на ногах, чітко усвідомлює свою місію та виконує поставлені цілі.
Завдяки розумній та злагодженій щоденній роботі керівництва та колективу загалом – він рухається вперед до нових звершень. Бо головна його мета – духовне збагачення глядачів, розвиток українського театрального мистецтва, залучення до мистецтва молодого покоління. Адже молодь – наше майбутнє. А без культурного наповнення майбутнє – неможливе.
Имя файла: Київський-академічний-обласний-музично-драматичний-театр-імені-Панаса-Саксаганського.pptx
Количество просмотров: 59
Количество скачиваний: 0