Слайд 2 Максат:
1.”Алмачуар” хикәясен вакыйгалар бирелеше ягыннан тикшерү.
2. Әдәби әсәрдә образлар системасы
хакында мәгълүмат бирү.
3. Гаделлек темасына уйланып, Закирга бәя бирү.
4.Табигатькә сак мөнәсәбәт тәрбияләү.
Слайд 9Б.Урманченың “Сабантуй” картинасы
Слайд 10I, II, III бүлекләрдә сүз ни турында бара?
Слайд 11гаделлек
Гаделлек –дөреслек, хаклык, хакыйкать.
Слайд 12Әлемгол бай, бик саран бай, ни өчен Закирның әтисенә иң яхшы атын бушлай
бирә?
Слайд 13Нәзер
үз өстенә үзе алган эш, шартлы вәгъдә.
Слайд 14Байның хисләрендә каршылык бармы?
Слайд 15Нәфес
нәрсәне дә булса булдырырга көчле омтылыш;
күпне өмет итү;
комсызлык.
Слайд 16Әсәрдә темасы гаделлек булган, Әлемгол вакыйгасына охшаган вакыйгалар тагын бармы?
Слайд 17Бу вакыйгаларның охшаш яклары бармы?
Слайд 18Әсәрнең “Бер мәхәббәт тарихы” дигән икенче исеме дә бар.Әгәр дә сүз Закир мәхәббәте
турында бара дип алабыз икән, автор аның кемне, нәрсәне яратуы турында әйтә?
Слайд 21Пейзаж – француз сүзе, “урын, ил” мәгънәсендә. Матур әдәбият әсәрләрендә табигать күренешләрен сурәтләү
пейзаж дип атала.
Слайд 26Закир чаптар атын ни өчен ярата?
Слайд 27Ярату –
берәр нәрсәне яки кешене бик якын итү, үз итү хисе
тою;
аңа тартылу, хөрмәт итү.
Слайд 28Сабан туенда узу аңа ни өчен кирәк?
Слайд 29Нәтиҗә чыгарыйк:
Закир барыннан да элек үзен ярата.
Слайд 30Гаделсезлеге өчен Закир нинди дә булса җәза аламы?
Дөньяны ярату хасиятен югалта.
Дөньядан ямь таба
алмау – кеше хәсрәтенең иң зурысы.