- Главная
- Без категории
- Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен бірлестіктер
Содержание
- 2. Қазақстандағы қазіргі діни ахуал күрделі әрі сан-салалы. Сөзіміздің дәйекті болуы үшін соңғы кездердегі деректерге назар аудара
- 3. Діни секталар өте көп. Кеңтарапта ағымдарды ауыздықтауға заңымыз әлсіздік танытып отыр. Бұл секталар: Иегова куәгерлері-екінші атауы
- 5. Дәстүрлі емес діни ағымдардың өкілдері, яғни миссионерлер өздерінің нанымдарын таратуда әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланады. Негізінен заң аясында
- 6. Еліміздегі дәстүрлі емес діни ағымдар: Жетінші күн адвентистері – адвентизмнің (латынның «келу», «оралу» сөзінен) негізін жасаған
- 7. Иегово куәгерлері – қазірде жылдам жетіліп келе жатқан шіркеулердің бipi. Діни ағым 1878 жилы Притебургте Чарльз
- 8. Сатанизм – Ібіліс шіркеуін құрушы Антон Ла Вей (Сан-Франциско, 40 жылдары). Оның негізгі идеясы «Сатана Таурата»
- 9. Грейс шіркеуі – Шіркеудің негізгі атауы «Грейс», 1982 жилы Америка жерінде пайда болған. Христиан дінінің пресвитериандық
- 10. Кришна – Кришна санасы қоғамы 1966 жилы Бхактивенданта Кришна – Кришна санасы қоғамы 1966 жилы Бхактивенданта
- 11. Ресми дерек бойынша, Қазақстанда 46 конфессия мен ағымды ұстанатын 4 мыңға жуық діни бірлестіктер жұмыс істейді.
- 12. Қазіргі таңда жұмыссыздар, өмірден өз орнын таппағандар, рухани ізденісте жүргендер, жеке басы мен отбасындағы психологиялық қиындықтарға
- 13. 1. Матхалиттер- ресми билікті мойындайды. Сауд Арабиясында қызмет етеді. Ешқандай жамағатқа бірікпейді. 2. Мединалықтар («Сурруриттер») –
- 14. Қортындылай келгенде, дәстүрлі емес діни ағымдардың таралу жолдары; алдымен белгілі бір тұлғаның дәстүрлі ағымдардың таралуында қолдау
- 16. Скачать презентацию
Қазақстандағы қазіргі діни ахуал күрделі әрі сан-салалы. Сөзіміздің дәйекті болуы үшін соңғы кездердегі
Қазақстандағы қазіргі діни ахуал күрделі әрі сан-салалы. Сөзіміздің дәйекті болуы үшін соңғы кездердегі
Діни секталар өте көп. Кеңтарапта ағымдарды ауыздықтауға заңымыз әлсіздік танытып отыр. Бұл секталар:
Діни секталар өте көп. Кеңтарапта ағымдарды ауыздықтауға заңымыз әлсіздік танытып отыр. Бұл секталар:
Дәстүрлі емес діни ағымдардың өкілдері, яғни миссионерлер өздерінің нанымдарын таратуда әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланады.
Дәстүрлі емес діни ағымдардың өкілдері, яғни миссионерлер өздерінің нанымдарын таратуда әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланады.
Еліміздегі дәстүрлі емес діни ағымдар:
Жетінші күн адвентистері – адвентизмнің (латынның «келу», «оралу»
Еліміздегі дәстүрлі емес діни ағымдар:
Жетінші күн адвентистері – адвентизмнің (латынның «келу», «оралу»
Иегово куәгерлері – қазірде жылдам жетіліп келе жатқан шіркеулердің бipi. Діни ағым 1878
Иегово куәгерлері – қазірде жылдам жетіліп келе жатқан шіркеулердің бipi. Діни ағым 1878
Сатанизм – Ібіліс шіркеуін құрушы Антон Ла Вей (Сан-Франциско, 40 жылдары). Оның негізгі
Сатанизм – Ібіліс шіркеуін құрушы Антон Ла Вей (Сан-Франциско, 40 жылдары). Оның негізгі
Грейс шіркеуі – Шіркеудің негізгі атауы «Грейс», 1982 жилы Америка жерінде пайда болған.
Грейс шіркеуі – Шіркеудің негізгі атауы «Грейс», 1982 жилы Америка жерінде пайда болған.
Кришна – Кришна санасы қоғамы 1966 жилы Бхактивенданта Кришна – Кришна санасы қоғамы
Кришна – Кришна санасы қоғамы 1966 жилы Бхактивенданта Кришна – Кришна санасы қоғамы
Ресми дерек бойынша, Қазақстанда 46 конфессия мен ағымды ұстанатын 4 мыңға жуық діни
Ресми дерек бойынша, Қазақстанда 46 конфессия мен ағымды ұстанатын 4 мыңға жуық діни
Бүгінгі күні елімізде «Аль-Каида», «Исламское движение Узбекистана», «Исламская партия Восточного Туркестана», «Урдский народный конгресс», «Боз Груд», «Асбат-аль-Ансар», «Братья мусульмане», движения «Талибан», «Джамаат моджахедов Центральной Азии», «Лашкар-е Тайиба», «АУМ Синрике» және «Хизбут-Тахрир» сияқты экстремистік және терорлық ұйымдардың қызметіне тыйым салынған.
Бүгінде Қазақстанда өте белсенді жұмыс істейтін ұйым «Хизбут Тахир» болып табылады. Діни- экстремистік ұйымның жақтаушылары еліміздің азаматтарын көп қамтуда.
Сондай-ақ, кең таралған діни-экстремистік ұйымдар қатарына «Таблиг-е Джамаат» кіреді. Соңғы кезде үкіметтегі селқостықтың салдарынан осы ұйым адептерінің санының шапшаң өсуі байқалады. Бұл құрылымның басшылары өз қатарларын кеңейту жұмыстары бойынша Қазақстанға келетін мигранттарға арқа сүйейді.
Сондай-ақ, бір уақытта «таблиговские» деген үгітшілер «ықпал ету объектілерін» таңдауда мемлекеттік құрылымдарға, білім беретін мекемелерге, зауытарға көңіл бөледі. Соңғы кезде Оңтүстік Қазақстан облысының Сарыағаш ауданындағы Ынтымақ ауылында «Убай ибн Кааб» медресесінің қызметінің белсенділігі байқалады. Бұл медреседе теологиялық пәндермен қатар жуынгерлік және шығыс жекпе-жектеріне үйретуге көңіл бөлінеді екен. Жүйелі негізде жауынгерлік самбоға және еркін күрес бойынша жарыстар жүргізіледі, мәселенің күйзелісі мынады, ислам ұранымен еліміздің аумағына халқымызды дәстүрлі емес дінге сенуге үгіттейтін миссионерлер кіре бастады.
Мысалы, Жамбыл облысының аумағында «Хизбут-Тахрир» экстремизімінен басқа вахабиттер, Свидетели Иеговы, Совет церквей евангельских христиан-баптистов (ЕХБ), пятидесятки саентологии деген сияқты ұйымдардың жұмыстары байқалуда. Оңтүстікте «Тарих-атышлар» діни ағымының тобы ұйымдастырылған. Бұлардың ислам мемлекетін құратын идеялары бар көрінеді.
Қазіргі таңда жұмыссыздар, өмірден өз орнын таппағандар, рухани ізденісте жүргендер, жеке басы мен
Қазіргі таңда жұмыссыздар, өмірден өз орнын таппағандар, рухани ізденісте жүргендер, жеке басы мен
Елімізде ислам діні күшпен емес бейбіт жолмен енді. Дінбасымыз болған Әбсаттар Қажы Дербісәлінің пікірінше, «Ислам діні барлық адамзатты, соның ішінде, оңы мен солын түсіне қоймаған жастарымызды тәрбиелейтін айқын жол екенін дәлелдеп жатудың қажеті жоқ шығар. Дін барлық ғылымның, рухани дамудың мәдениеттің негізі».
Көптеген жасөспірімдер мен мемлекетіміздің болашағы болатын жас ұрпақтарымыз Йегова куәгерлері, Кришна сектасы, Саентология шіркеуі, т.б. секталарға кіріп, өздерінің қандай бағытта өмір сүріп жатқандығын, қандай секталық бағытқа бара жатқандығын білмей ата-аналарының айтқандарынан шығып, өмірде дұрыс емес, бұрыс жолдарға түсіп кетті.
Салафиттер. Сәләфитік – ислам дініндегі сунниттік бағытқа жататын діни идеологиялық ғылымдардың бірі болып табылады.
«Салафитік» ағым Мұхаммед (с.ғ.с.) Пайғамбар мен оның сахабаларының дәуірін қайтару ұғымына жақын. «Сәләф» сөзі «алдыңғы өткендер», «бұрынғылар» деген мағынаны береді. Оңтүстікте алғашқы сәләфиттік қоғамдар 2004 жылы пайда болды. Оның негізін «Братья- мусульмане» ұйымы және «Кувейттің әлеуметтік реформалар қоғамы», «Азия мұсылмандар комитеті» қалаған. Сәләфилер 4 топқа бөлінетіндігі белгілі.
1. Матхалиттер- ресми билікті мойындайды. Сауд Арабиясында қызмет етеді. Ешқандай жамағатқа бірікпейді.
2. Мединалықтар
2. Мединалықтар
3. Такфирлер 1990 жылдары біздің батыс облыстарда пайда болды. Басқа мұсылмандарға сенбейді. Зайырлы заңдарды мойындамайды.
4. Сәләфит радикалдар- жиһатшылар, террорға шақырады. Ауғанстан мен Шешенстанда соғысқа қатысқан. Оңтүстік Қазақстан облысында осылардың жамағаттары бар екені анықталған.
Қортындылай келгенде, дәстүрлі емес діни ағымдардың таралу жолдары; алдымен белгілі бір тұлғаның дәстүрлі
Қортындылай келгенде, дәстүрлі емес діни ағымдардың таралу жолдары; алдымен белгілі бір тұлғаның дәстүрлі