Творчість митців італійського Відродження презентация

Содержание

Слайд 2

Це був найбільший прогресивний переворот з усіх пережитих до того часу людством, епоха,

яка потребувала титанів і яка породила титанів по силі думки, пристрасті і характеру, по багатосторонності і вченості. Люди, що заснували сучасне панування буржуазії, були всім чим завгодно, але тільки не людьми буржуазно-обмеженими. Навпаки, вони були більш-менш овіяні характерним для того часу духом сміливих шукачів пригод"

Ф. Енгельс

Відродження

Слайд 4

Творчість митців Проторенесансу

Серед найвідомиших творців цього періоду виділяють:
Пьєтро Кавалліні
Джотто ді Бондоне
Амброджо Лоренцетті
Ніколло

Пізано
Стефано Сассетта
Джованнні Пізано
Сімоне Мартіні
Андреа Орканья
Андреа Ванні.

Слайд 5

П'єтро Кавалліні

Працював у стилі фрески та мозаїки. Був знайомий із досягненнями візантійського мистецтва.

Намагався відійти від плаского відображення осіб, надати фігурам об'єму, а також правдивості, достовірності та своєрідної чуттєвості. У багато в чому вплинув на творчість на сучасних йому художників, зокрема Джотто. Кавалліні став провісником художнього стилю так званого Римського натуралізму.

Різдво Христове

Цикл мозаїк з шістьма сценами з життя Марії в церкві Санта Марія в Трастевере в Римі, Різдво Богородиці

Цикл мозаїк з шістьма сценами з життя Марії в церкві Санта Марія в Трастевере в Римі, Благовіщення

Слайд 6

Джотто

Джотто - перший в історії західноєвропейського живопису художник, порвав з канонами середньовічного мистецтва

і вніс у свої твори елементи реалізму. Саме у Джотто живопис перестає бути лише допоміжним коментарем до Святого Письма, знаходячи самостійне значення. У його біблійних сценах діють живі люди, які відчувають живі людські емоції. Для сучасного витонченого очі його живопис може здатися "примітивною", проте для свого часу Джотто був найбільшим революціонером. До нього в живописі царювала площину - у нього простір картини стало об'ємним. До нього персонажі фресок носили радше символічний характер - у нього вони придбали індивідуальні риси. До нього живопис була строго функціональна - у нього атмосфера наповнилася різноманітними емоціями. З творчості Джотто починається новий етап мистецтва, коли пластичні якості предметів і глибина простору стають головним завданням живопису, коли першорядне значення набуває моделювання обсягу тінню.

Капелла дель Арена

Хрест із Сан Феліче

Вознесіння Іоана Хрестителя

Поклоніння волхвів

Слайд 7

Лоренцетті

Амброджо був досвідченим флористом у фресковому живопису, в роботах же застосовував фарби з

великою вмілістю і легкістю. Художник уважно вивчав античну скульптуру.

Амброджо Лоренцетті. «Цикл фресок« Алегорії доброго та поганого правління »в залі Ради дев'яти (Палаццо Пуббліко, Сієна). Алегорія доброго правління »

Мадонна у славі

Плоди дурного правління

Слайд 8

Сімоне Мартіні

У творах художника втілені ідеали пізніше лицарської культури; їм властиві витонченість, любов

до вишуканого лінійного малюнку, емоційно-виразний м'який колорит. Його фрески та картини відрізняються більшим реалізмом образів за попередників. Полюбляв використовувати більш широку колірну гаму. Образи розташовував по діагональним паралельним лініям, які сходяться у глибині, створюючи ілюзію простору. Дотримувався чітких архітектурних рамок й реалістичної ілюзії світла і тіні, їх гру. Поєднував тонкість, вишуканість та витонченість образів та об'єктів, постійно вдосконалював натуралізм осіб. Часто роботи поєднували в собі казкову атмосферу з гострим почуттям реальності.

Мадонна з ангелами та святими

Благовіщення

Слайд 9

Ніколло Пізано

Італійський скульптор і архітектор, основоположник скульптури проторенессанса.

Восьмикутна кафедра для Сієнського собору

Фонтан для

прикраси центральної площі в Перуджі

Слайд 10

Джованні Пізано

Стиль Джованні Пізано відрізняється більшою свободою і динамічністю, він показує фігури в

русі і використовує різні засоби драматизації, його скульптурам притаманні різкі повороти і незграбні контури. Значну увагу приділяв об'єму, відображення руху. В його працях більше лінійності у порівняні з попередниками. Намагався наділити свої роботи більшим чуттям, драматизмом. В архітектурі для Пізано характерний виразність, вільний простір. Стиль рельєфів має більші свободи та невимушеності. Намагався об'єднувати скульптуру та архітектуру. Став винахідником пласкої емалі, яку вперше застосував при оздоблені вівтаря собору в Ареццо.

Слайд 11

Раннє Відрродження

Початок XV століття отримав трьох могутніх реформаторів мистецтва Італії, яким будуть наслідувати

усі відомі майстри.
В архітектурі — Філіппо Брунеллескі.
В живопису — Мазаччо.
В скульптурі — Донателло.

Слайд 12

Філіппо Брунеллескі

Слайд 13

Мазаччо

Вигнання з раю

Сцени з життя Петра. Воскресіння сина Теофіла, князя Антіохійського і Петро

на кафедрі

Сцени з життя Петра. Чудо про Статир

Слайд 14

Донателло

Слайд 15

Високе Відродження

Високе Відродження вміщує творчість майстрів, яких вже сучасники називали божественними:
Леонардо да

Вінчі
Рафаель Санті
Мікеланджело Буонаротті

Слайд 16

Рафаель

Слайд 17

Мікеланджело

Слайд 18

Джорджоне

Слайд 19

Тіціан

Слайд 20

Браманте

Слайд 21

Пізнє Відродження

Серед найвідоміших представників цього періоду:
Паоло Веронезе
Тінторетто

Слайд 22

Паоло Веронезе

Слайд 23

Тінторетто

Имя файла: Творчість-митців-італійського-Відродження.pptx
Количество просмотров: 70
Количество скачиваний: 0