Содержание
- 2. Сьогодні на уроці ми... дізнаємось, які команди використовують для малювання в середовищі Scratch; визначимо, значення яких
- 3. Пригадаємо інформацію з минулого уроку Який малюнок називається векторним? Що означає команда «розгрупувати»? Як можна змінити
- 4. У середовищі Scratch спрайтів можна «навчити» малювати 05.02.2023 Сьогодні
- 5. Оберемо спеціальне тло, у якому довжина 1 клітинки дорівнює 20 крокам 05.02.2023 Сьогодні
- 6. Виконайте завдання 05.02.2023 Сьогодні Складіть алгоритм для вашого друга (подруги), у якому він (вона) повинен (повинна)
- 7. Чи легко вам було створити такий алгоритм? 05.02.2023 Сьогодні
- 8. Напрямок руху спрайтів 05.02.2023 Сьогодні Куди дивиться кіт? Для створення алгоритмів використовують цифрові позначення сторін. 90
- 9. «Набір олівців» у рудого кота 05.02.2023 Сьогодні
- 10. «Набір олівців» у рудого кота 05.02.2023 Сьогодні
- 11. Набір команд для малювання 05.02.2023 Сьогодні
- 12. Навчимо рудого кота малювати квадрат 05.02.2023 Сьогодні Що потрібно буде зробити перед початком малювання? Оберемо колір
- 13. Складемо алгоритм створення малюнка «Квадрат» 05.02.2023 Сьогодні
- 14. Заміна характеристик кольору за допомогою алгоритму 05.02.2023 Сьогодні
- 15. Заміна характеристик кольору за допомогою алгоритму 05.02.2023 Сьогодні
- 16. Поміркуй 05.02.2023 Сьогодні Як програмно можна змусити малювати мене лінії різної товщини?
- 18. Скачать презентацию