Місце Юзабіліті в процесі розробки презентация

Содержание

Слайд 2

ВКЛАДЕННЯ В UX НА РАННІХ ЕТАПАХ – ЦЕ ІНВЕСТИЦІЇ, ЯКІ

ВКЛАДЕННЯ В UX НА РАННІХ ЕТАПАХ – ЦЕ ІНВЕСТИЦІЇ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ:


скоротити вартість і час розробки;
понизити затрати на перепроектування і підтримку продукту;
збільшити задоволеність користувачів;
Підвищити продажі та дохід;

«63% програмних проектів перевищують запланований бюджет, і перші чотири причини – непередбачені проблеми в юзабіліті продукта..»
Sun Microsystems

Слайд 3

МІСЦЕ UX В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ (ФАКТИ) Методи проектування і тестування

МІСЦЕ UX В ПРОЦЕСІ
РОЗРОБКИ (ФАКТИ)

Методи проектування і тестування не включені в

стандартний процес розробки у більшості компаній;
Роль UX спеціяліста виконує хто завгодно;
Несвоєчасне залучення UX спеціяліста.
Слайд 4

ХТО МОЖЕ ВІДПОВІДАТИ ЗА UX?

ХТО МОЖЕ ВІДПОВІДАТИ
ЗА UX?

Слайд 5

PROJECT MANAGER Володіє інформацією про проект і цільову аудиторію; Може

PROJECT MANAGER

Володіє інформацією про проект і цільову аудиторію;
Може розробити об’єктивні бізнес

вимоги.

Ставить бюджет і задоволеність замовника вище цілей користувача;
Відчуває брак часу.

-

+

Слайд 6

DEVELOPER Може оперативно вносити зміни до продукту. Використовує шаблони і

DEVELOPER

Може оперативно вносити зміни до продукту.

Використовує шаблони і патерни;
Чітко дотримується специфікацій;
Обмежений

чіткими термінами реалізації.

-

+

Слайд 7

DESIGNER Може швидко розробити інтерфейс. Володіє інструментом; Не володіє повною

DESIGNER

Може швидко розробити інтерфейс.
Володіє інструментом;

Не володіє повною інформацією про продукт, побажання

користувачів;
Вважає стиль і естетику важливішою за зручність використання.

-

+

Слайд 8

CUSTOMER Знає цільову аудиторію. Зацікавлений у реалізації своєї ідеї; Хоче заощадити. - +

CUSTOMER

Знає цільову аудиторію.

Зацікавлений у реалізації своєї ідеї;
Хоче заощадити.

-

+

Слайд 9

МІСЦЕ UX В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ (МРІЇ) Збір вимог та аналіз

МІСЦЕ UX В ПРОЦЕСІ
РОЗРОБКИ (МРІЇ)

Збір вимог та аналіз потреб;
Прототипування UI продукта;
Тестування

прототипа і продукта на користувачах.
Слайд 10

ХТО МАЄ ВІДПОВІДАТИ ЗА UX?

ХТО МАЄ ВІДПОВІДАТИ
ЗА UX?

Слайд 11

UX ЕКСПЕРТ Єдиний «друг» користувача; Є кваліфікованим спеціялістом; Піклується за

UX ЕКСПЕРТ

Єдиний «друг» користувача;
Є кваліфікованим спеціялістом;
Піклується за проведення незалежних досліджень і

отримання об’єктивних результатів.
Слайд 12

ЧИ ПОТРІБЕН ВАМ UX? Розуміння UX для успішного продукта; Розуміння

ЧИ ПОТРІБЕН ВАМ UX?

Розуміння UX для успішного продукта;
Розуміння необхідності залучення UX

спеціяліста;
Економія часу на переробках;
Можливість розмовляти однією мовою.
Имя файла: Місце-Юзабіліті-в-процесі-розробки.pptx
Количество просмотров: 26
Количество скачиваний: 0