Содержание
- 2. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Парадигми програмування (повторення) Мультипарадигменна мова
- 3. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Погляд в майбутнє Програмувати, думаючи про нові застосування
- 4. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Інкапсуляція Під інкапсуляцією розумітимемо спосіб збирання певних елементів
- 5. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Дані і функції в структурах (як С моделює
- 6. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Ініціалізація та виклик інкапсульованої функції double distance (QuasiPoint,
- 7. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Ініціалізація та виклик інкапсульованої функції double phi (QuasiPoint,
- 8. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Інкапсуляція в об'єкті Це добре чи зле, що
- 9. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Статичний указник на функцію struct QuPoStaPtr { double
- 10. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Інкапсуляція указника на функцію в класі Діаграма класу,
- 11. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Створення і видалення екземпляру структури struct PreWrappedVector {
- 12. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Створення і видалення екземпляру структури // Типовий сценарій
- 13. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Конструктор і деструктор struct WrappedVector { static const
- 14. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Реалізація конструктора WrappedVector::WrappedVector() { cout // 1. Виділити
- 15. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Реалізація деструктора WrappedVector::~WrappedVector() { cout delete [] _v;
- 16. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Головне правило об'єктного програмування Кожній структурі надаються конструктор
- 17. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Автоматичний виклик конструктора і деструктора int main() {
- 18. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Хто викликає конструктор і деструктор? Це робить система
- 19. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Конструктор і деструктор за замовчуванням Чи мала б
- 20. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Конструктор і деструктор за замовчуванням Так! Компілятор генерує
- 21. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Друге правило об'єктного програмування Ніколи не користується конструкторами
- 22. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Дані-члени структур (атрибути) і функції(методи) struct Point {
- 23. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Виклик конструктора з параметрами // Замість Point a
- 24. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Навіщо потрібні функції доступу? Для того щоб контролювати
- 25. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Виклик методів Виклик методів відрізняється від виклику звичайних
- 26. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Варіант функцій доступу: утиліти struct Point { //
- 27. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Виклик утиліти Виклик утиліт є звичайним викликом функцій
- 28. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Прямий доступ Замість функкції x(a) або методу a.x()
- 29. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Для чого потрібні методи доступу? struct Point {
- 30. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Права доступу Як і раніше, кожен, хто бачить
- 31. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Права доступу Сам метод, завдяки своїй належності до
- 32. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Права доступу Але для сторонніх атрибути стали невидимими
- 33. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Клас class Point { private: //закрита частина класу
- 34. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Структури і класи Структуру, яку поділено на відкриту
- 35. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Клас vs. структура Правила доступу ― це поділ
- 36. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Повторення. Два способи запису ініціалізації double x =
- 37. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Ініціалізація атрибутів в конструкторі class Complex { private:
- 38. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Ініціалізація атрибутів в конструкторі class Complex { private:
- 39. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 1. Person.h class Person { private: const
- 40. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 1. Person.cpp (конструктор) Person::Person (int len, char
- 41. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 1. Person.cpp (деструктор) Person::~Person() { cout delete
- 42. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 2. WrappedVector.h class WrappedVector { private: static
- 43. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 2. WrappedVector.cpp const int WrappedVector::_n = 100;
- 44. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 2. WrappedVector.cpp WrappedVector::~WrappedVector() { cout delete []
- 45. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Селектори і модифікатори Як добратися до атрибутів, якщо
- 46. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 2. WrappedVector. Селектор-модифікатор class WrappedVector { private:
- 47. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 2. WrappedVector. Селектор-модифікатор double& WrappedVector::getSet (int i)
- 48. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Приклад 2. WrappedVector. Селектор і модифікатор double WrappedVector::get
- 49. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Чому віддавати перевагу Окремий модифікатор дозволяє контролювати кожну
- 50. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Що вживати: клас чи структуру? Слідкуємо за створенням
- 51. © Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції Об'єкт – екземпляр класу Об'єкт характеризується ідентичністю, станом
- 53. Скачать презентацию