Содержание
- 2. СумДУ/Секція ІТП/Чибіряк Я.І.
- 3. Регламент Розподіл рейтингових балів : Робота на аудиторних заняттях (0,16×R = 16 балів): Лекції: 4 лк.
- 4. Основні визначення мови С++ Алфавіт мови - властивий цій мові набір символів, з яких формуються усі
- 5. СумДУ/Секція ІТП/Чибіряк Я.І. спеціальні символи: Основні визначення мови С++ Директива препроцесора - це інструкція, що записується
- 6. // Однорядковий коментар в С++ /* Багаторядковий коментар в С++*/ СумДУ/Секція ІТП/Чибіряк Я.І. Основні визначення мови
- 7. Структура програми мовою С++ #include "stdafx.h" // директиви препроцесора #include #include using namespace std; // директива
- 8. Приклад 1. Програма, що містить елементи обчислень. #include "stdafx.h" #include #include using namespace std; int _tmain(int
- 9. Приклад 2. #include "stdafx.h" #include #include using namespace std; int _tmain(int arge, _TCHAR* argv[]) { double
- 10. Висновки: будь-яка програма містить заголовні файли, підключені директивою #include; програма завжди починається словом main(); перед використанням
- 11. Чи усе вірно в тексті програмі? # include using namespace std; int main() { int m,
- 12. Що буде виведено на екран в результаті роботи програми, якщо m=13 і l=4? # include using
- 13. Стандартні типи даних Ім'я змінної пов'язане з областю пам'яті, яка відведена для зберігання значення цієї змінної.
- 14. Дійсні типи даних Змінні логічного типу Тип bool може мати два значення: false (лож) і true
- 15. Приклад . const long int LI = 1257L; // зберігається як long int const unsigned int
- 16. Типи операцій : арифметичні; відношень; логічні і порозрядні; інкремента і декремента; присвоєння. Арифметичні операції: * -
- 17. Логічні операції && - логічне «І»; || - логічне «АБО»; ! - логічне заперечення. Властивості логічних
- 18. Операція інкремент і декремент : ++ − інкремент; -- − декремент. оператор j = i++; (постфіксна
- 19. Приклад (продовження). cout a=2; b=5; sum = a+(++b); cout _getch(); } Операції з присвоєнням: *=, /=,
- 20. Перетворення типів Правила приведення типів: 1. Автоматично здійснюються тільки ті перетворення, які перетворюють операнди з меншим
- 21. Маніпулятор setw Маніпулятор setw дозволяє задати ширину поля виведення даних. Ширина визначає кількість знакомісць (символів), які
- 22. ЛІНІЙНІ І РОЗГАЛУЖЕНІ АЛГОРИТМИ Лінійні алгоритми Лінійними називаються програми, в яких оператори виконуються один за одним
- 23. Приклад 3.3. Змінити місцями значення змінних х і у. #include "stdafx.h" #include #include #include using namespace
- 24. Функції форматного введення-виведення даних printf ("управляючий_рядок", [список_аргументів]) Список аргументів - це послідовність констант, змінних або виразів,
- 25. Символи перетворення : d - аргумент перетворюється в десяткове представлення; о - аргумент перетворюється у вісімкове
- 26. Приклад: printf ("i=%d,\n j=%d,a=%6.2f.\n",i,j,a); Якщо i= 1234, j=127, a=86.531, то на экрані маємо: i =1234, j
- 27. Розгалужені алгоритми Передбачають вибір маршруту виконання програми залежно від істинності або помилковості деяких умов. Конструкції прийняття
- 28. if (выраз = = значення) оператор; if (выраз!=значення) оператор; if (выраз>значення) оператор; if (выраз!=0) оператор; if
- 29. Оператор if- else if (вираз){ оператор1; оператор2 } else {операторЗ; оператор4;} Вкладені галуження: if (выраз1) оператор1;
- 30. Умовний оператор : змінна = вираз? значення1: значення2; Умовний вираз : if (вираз) змінна = значеня1;
- 31. Приклад. #include "stdafx.h" #include #include using namespace std; int_tmain(int arge, TCHAR* argv[]) { setlocale(LC_ALL, "Russian"); char
- 32. case '-': cout cout cin >> op1; cout cin >> op2; res = op1 - op2;
- 33. if (op2 != 0) {res = op1 / op2; cout else cout break; default:cout } //
- 35. Скачать презентацию