Содержание
- 2. ЗМІСТ 3.1. Потоки виконання. 3.2. Клієнти. 3.3. Сервери. 3.4. Перенесення коду. 3.5. Програмні агенти. 3.6. Висновки.
- 3. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ (ПВ) Процеси – будівельні блоки розподільчих систем. Подрібнення на процеси, яке здійснюється ОС,
- 5. Співвідношення процесів і потоків виконання. Для виконання програм операційна система створює декілька віртуальних процесорів, окремо для
- 6. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Процеси ПРОЦЕС ОС створює віртуальні процесори для виконання програм. ОС підтримує таблицю процесів
- 7. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Процеси і ПВ ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Потік виконання дуже схожий на процес – може
- 8. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Властивість ПВ Важливою властивістю ПВ є: зручна реалізація блокуючих системних викликів, які відбуваються
- 9. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Багатопотокові клієнти/сервери КЛІЄНТИ традиційний спосіб приховати затримки зв’язку – ініціювавши взаємодію перейти до
- 10. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Багатопотоковий сервер запит, що надходить з мережі; потік-диспетчер; запит перенап-равляється робочому потоку; сервер;
- 11. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Багатопотоковий сервер один з ПВ, потік-диспетчер, зчитує запити, які поступають на файлові операції;
- 12. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Однопотоковий сервер (без ПВ) При відсутності потоків виконання – діяти так, ніби існує
- 13. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Кінцевий автомат з приходом запису його перевіряє єдиний ПВ; замість блокування ПВ записує
- 14. 3.1. ПОТОКИ ВИКОНАННЯ Способи побудови серверу
- 15. 3.2. КЛІЄНТИ Інтерфейси користувачів Основна задача клієнтів – бути передавальною ланкою між користувачем і сервером. Основна
- 16. 3.2. КЛІЄНТИ Cистема X-Windows (X) Х можна розглядати як частину ОС, яка відповідає за термінали. Х-ядро
- 17. 3.2. КЛІЄНТИ Базова організація системи X-Windows додаток; X-lib; інтерфейс X-lib; Х- протокол; термінал (із дисплеєм, клавіатурою,
- 18. 3.2. КЛІЄНТИ Програми системи X-Windows Звичайні/нормальні додатки зазвичай здійснюють (через X-lib) створення на екрані вікна, яке
- 19. 3.2. КЛІЄНТИ Система X-Windows Х-системи тільки надають додаткам інтерфейс користувача. Єдиною інформацією, яку додатки можуть отримувати
- 20. 3.2. КЛІЄНТИ Система X-Windows До програмного забезпечення клієнта входить не тільки інтерфейс користувача. На стороні клієнта
- 21. 3.3. СЕРВЕРИ СЕРВЕР процес, який реалізує деяку службу, яка потрібна групі клієнтів. Всі сервери працюють схожим
- 22. 3.3. СЕРВЕРИ Види і організація серверів Ітеративний сервер (iterative server) сервер сам обробляє запит і при
- 23. 3.3. СЕРВЕРИ Види серверів Сервер без фіксації зв’язку (stateless server) не зберігає інформацію про стан своїх
- 24. 3.3. СЕРВЕРИ Способи переривання зв’язку користувач негайно закриває клієнтський додаток, що автоматично спричиняє розрив із сервером;
- 25. 3.3. СЕРВЕРИ Сервери об’єктів СЕРВЕР ОБ’ЄКТІВ (object server) сервер, орієнтований на підтримку розподільчих об’єктів. Різниця між
- 26. 3.3. СЕРВЕРИ Сервери об’єктів Сервери об’єктів мають велике значення : формують будівельні блоки для організації розподільчих
- 27. 3.3. СЕРВЕРИ Альтернативи звернень до об’єктів Для будь якого об’єкта, до якого відбувається звернення, сервер об’єктів
- 28. 3.3. СЕРВЕРИ Адаптер об’єктів Правила звернення до об’єкта зазвичай називають політикою активізації (activation policies), щоб підкреслити
- 29. 3.3. СЕРВЕРИ Організація сервера об’єктів сервер; об’єкти; заглушка об’єкта (скелетон); адаптер об’єктів; демультиплексор запитів.
- 30. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Причини перенесення коду Традиційно перенесення коду відбувається у формі перенесення процесів (process migration),
- 31. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Причини перенесення коду Алгоритм розподілу завантаження, на базі якого приймаются рішення, які включають
- 32. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Моделі перенесення коду Хоча перенесення коду передбачає тільки переміщення коду з машини на
- 33. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Види сегментів Сегмент коду частина, яка містить набір інструкцій, які здійснюються в ході
- 34. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Модель слабкої мобільності Абсолютний мінімум для перенесення коду пропонує модель слабкої мобільності (weak
- 35. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Модель сильної мобільності На противагу слабкій мобільності, в системах, які підтримують сильну мобільність
- 36. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Клонування Крім перенесення процесу, що працює (міграції процесу) сильна мобільність може також здійснюватися
- 37. 3.4. ПЕРЕНЕСЕННЯ КОДУ Варіанти перенесення коду Механізм перенесення Слабка мобільність Сильна мобільність Перенесення, ініційоване відправником Перенесення,
- 38. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ ПРОГРАМНИЙ АГЕНТ (software agent) автономний процес, який здатний реагувати на середовище виконання і
- 39. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Кооперативні агенти Крім автономності важливою якістю агентів є можливість кооперуватися з іншими агентами.
- 40. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Мобільні агенти МОБІЛЬНИЙ АГЕНТ (mobile agent) просто агент, у якого є властивість переміщуватися
- 41. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Інтерфейсні агенти ІНТЕРФЕЙСНИЙ АГЕНТ (interface agent) агент, який допомагає кінцевому користувачу працювати з
- 42. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Інформаційні агенти Дуже близький до інтерфейсного агенту ІНФОРМАЦІЙНИЙ АГЕНТ (information agent) Основна функція
- 43. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Важливі властивості агентів
- 44. 3.6. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Модель платформи агента агент; кінцева точка агента; платформа агента; міжплатформений зв’язок; компоненти управління
- 45. 3.6. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Модель платформи агента Організацією FIPA (Foundation for Intelligent Physical Agents) було розроблено узагальнену
- 46. 3.6. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Мови взаємодії агентів Зв’язок між агентами відбувається за допомогою комунікаційного протоколу прикладного рівня
- 47. 3.5. ПРОГРАМНІ АГЕНТИ Мета і опис повідомлення
- 48. 3.6. ВИСНОВКИ Процеси відіграють фундаментальну роль в розподілених системах, оскільки вони формують базис для зв’язку між
- 49. 3.6. ВИСНОВКИ Найчастіше сервери складніші за клієнтів, але незважаючи на це, при їх побудові застосовується невелика
- 50. 3.6. ВИСНОВКИ Для того, щоб підримувати перенос коду існує 2 причини: підвищення продуктивності та мобільність. Перенос
- 51. 3.6. ВИСНОВКИ З точки зору розподілених систем, відмінність агентів від звичайних додатків в тому, що агенти
- 53. Скачать презентацию