Содержание
- 2. Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч? Розділ 3 § 25
- 3. Логічна розминка На озері розквітнув один лотос. Щодня кількість лотосів подвоювалася. Скільки лотосів розквітло за п'ять
- 4. Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч? Розділ 3 § 25 Ти вмієш зберігати алгоритми,
- 5. Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч? Розділ 3 § 25 Збережені файли з алгоритмами
- 6. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 У вікні Відкриття файлу слід вибрати
- 7. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Разом з алгоритмом завантажуються й усі
- 8. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Що розуміють під словом проєкт у
- 9. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Деякі спрайти можуть мати також звуки.
- 10. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Що можна почути після відтворення звуку
- 11. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Щоб відтворити звук під час виконання
- 12. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Команда Призначення Відтворити записаний звук від
- 13. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Команда Призначення Зупинити звучання звуків Стишити
- 14. Етапи створення проєкту в середовищі Скретч Розділ 3 § 25 Якими командами можна відтворити звук у
- 15. Фізкультхвилинка Розділ 3 § 25
- 16. Працюємо за комп’ютером Розділ 3 § 25 Сторінка 121
- 17. Працюємо за комп’ютером Розділ 3 § 25 Завдання 1. Під водою Склади алгоритм, у якому рибка
- 18. Працюємо за комп’ютером Розділ 3 § 25 Завдання 2. Звуки Відкрий файл, створений у середовищі Скретч
- 20. Скачать презентацию