Архітектура епохи Відродження презентация

Содержание

Слайд 2

У XIII-XIV ст. в містах Північної Італії почався важливий етап розвитку торгових і суспільних відносин.

У XIII-XIV ст. в містах Північної Італії почався важливий етап розвитку

торгових і суспільних відносин. 
Слайд 3

Саме в цей період в Італії відбувається формування капіталістичних відносин

 Саме в цей період в Італії відбувається формування капіталістичних відносин і

створюються перші банкірські будинки і торговельні корпорації. Провідними містами Італії у розвитку капіталізму в той період були Генуя, Флоренція, Венеція і Сієна. 
Слайд 4

Саме там і зароджується новий стиль в архітектурі, який називається ренесансом, стилем Відродження.

Саме там і зароджується новий стиль в архітектурі, який називається ренесансом, стилем

Відродження.
Слайд 5

Новий архітектурний і художній стиль розвивався під сильним впливом античного

Новий архітектурний і художній стиль розвивався під сильним впливом античного грецького

і римського спадщини. 
Саме в епоху Відродження виникають споруди, які починають співвідноситися з людиною, тобто їх масштабної заходом стає людина. На відміну від Вертикалізм готики ренесанс і його форми в значній мірі розвиваються в ширину.
Слайд 6

Архітектура цього періоду характеризується простотою і спокоєм обсягів, форм і

Архітектура цього періоду характеризується простотою і спокоєм обсягів, форм і ритму.

Стрілчасті готичні склепіння і арки поступово починають поступатися місцем циліндричним і хрестовим склепінь.
Слайд 7

Колони, пілони, пілястри, архівольти, архітрави і склепіння є основними елементами,

Колони, пілони, пілястри, архівольти, архітрави і склепіння є основними елементами, які

ренесанс використовує і створює їх різні комбінації. 
Слайд 8

Основою філософського наповнення ренесансної архітектури і всієї епохи Відродження став

Основою філософського наповнення ренесансної архітектури і всієї епохи Відродження став гуманізм

- нова система цінностей і поглядів на людину та її місце у світі. 
Слайд 9

Пам'ятники архітектури високого ренесансу в основному сконцентровані в Римі та в колишній Папської області.

Пам'ятники архітектури високого ренесансу в основному сконцентровані в Римі та в

колишній Папської області.
Слайд 10

Архітектори раннього Відродження сповідували ідеали свободи, раціоналізму і повернення до витоків античної архітектури.

Архітектори раннього Відродження сповідували ідеали свободи, раціоналізму і повернення до витоків

античної архітектури.
Слайд 11

Саме в цей період і з'являється зневажливе найменування попередньої архітектурної епохи як варварської, готської (готичної).

Саме в цей період і з'являється зневажливе найменування попередньої архітектурної епохи

як варварської, готської (готичної).
Слайд 12

Андреа Палладіо, який проводив архітектурні обміри античних пам'яток Риму та

Андреа Палладіо, який проводив архітектурні обміри античних пам'яток Риму та інших

міст Італії і присвятив результатами своїх досліджень одну зі своїх "Чотирьох книг про архітектуру".
Слайд 13

У XV ст. з'являється теорія так званого ідеального храму з

У XV ст. з'являється теорія так званого ідеального храму з планом

у формі кола - моноптер, подібні храми стали називатися храмами-ротондами. 
Слайд 14

Цю теорію ідеального храму розвивав архітектор Леон Батіста Альберті.

Цю теорію ідеального храму розвивав архітектор Леон Батіста Альберті. 

Слайд 15

Окремі елементи ідеального міста були втілені і за межами Італії.

Окремі елементи ідеального міста були втілені і за межами Італії. Насамперед

треба відзначити місто-фортеця Ла-Валетту - столицю мальтійських лицарів. 
Слайд 16

В основі планувальної структури подібних міст лежить принцип кола або

В основі планувальної структури подібних міст лежить принцип кола або девятіконечной

зірки, як у випадку з планами міста Пальма-Нуово. 
Слайд 17

Враховувалося винахід артилерії, тому плани міст мають форми з мінімальним

Враховувалося винахід артилерії, тому плани міст мають форми з мінімальним периметром

укріплень нового типу. В ідеальному місті епохи Відродження обов'язково присутній велика площа для карнавалу, міський собор і палаццо публіко - палац громадських зібрань. 
Слайд 18

Крім цього в проектах передбачалося наявність декількох ринкових площ.

Крім цього в проектах передбачалося наявність декількох ринкових площ. 

Слайд 19

Ренесанс як архітектурний стиль успадкував від готики основні типи споруд

Ренесанс як архітектурний стиль успадкував від готики основні типи споруд -

палац, ратуша, базилікальний храм. Однак виникали і нові типи споруд, наприклад навчальні заклади, школи, лікарні, виховні будинки.
Слайд 20

Провідним архітектором раннього ренесансу був Ф. Брунеллески (1377-1446), якого часто називають архітектором нового стилю.

Провідним архітектором раннього ренесансу був Ф. Брунеллески (1377-1446), якого часто називають

архітектором нового стилю.
Слайд 21

У 1430-1443 рр. за проектом Брунеллески була побудована капела Пацці

У 1430-1443 рр. за проектом Брунеллески була побудована капела Пацці у

дворі монастиря Санта-Кроче. Брунеллески застосовує купол на "вітрилах" і зводить портик, прикрашений колонами коринфського ордера. 
Слайд 22

Найбільшими і провідними архітекторами періоду пізнього ренесансу були архітектори А.

Найбільшими і провідними архітекторами періоду пізнього ренесансу були архітектори А. Палладіо

(1518-1580) і Д. Виньола (1507-1573). У 1570 р у Венеції вийшов трактат Палладіо "Чотири книги про архітектуру«.
Слайд 23

У Венеції за проектом Палладіо побудовані комплекси вірменського монастиря Сан-Лазар

У Венеції за проектом Палладіо побудовані комплекси вірменського монастиря Сан-Лазар на

острові Святого Лазаря, монастиря Сан-Джорджо Маджоре (1580) і будівлі монастиря і храму Іль-Реденторе. 
Слайд 24

У 1559 р інший великий архітектор епохи пізнього ренесансу Д.

У 1559 р інший великий архітектор епохи пізнього ренесансу Д. Виньола

отримує замовлення на перебудову палацу герцогів Фарнезе в Капрароле . 
Слайд 25

За його проектом п'ятикутний в плані феодальний замок, побудований за

За його проектом п'ятикутний в плані феодальний замок, побудований за проектом

архітектора А. Сангалло-молодшого, був перебудований у витончений заміський палац, навколо якого створюється цілий садово-парковий ансамбль.
Слайд 26

З середини XVI ст. Париж стає центром європейського Відродження. Найбільш

З середини XVI ст. Париж стає центром європейського Відродження. Найбільш яскравим

представником стилю ренесанс у Парижі можна вважати Готель де Білль (паризьку ратушу), але найбільш значним, звичайно ж, є Лувр - королівський палац, зведений за проектом П. Леско в 1518-1578 рр. 
Слайд 27

Монетний двір - це суворе й значний будинок, прикрашене колонами

Монетний двір - це суворе й значний будинок, прикрашене колонами доричного

ордера і дуже схоже на фортифікаційна споруда. 
Слайд 28

Епоха Відродження в корені перевернула середньовічні схоластичні погляди на природу речей, почала розвивати нові, гуманістичні ідеали.

Епоха Відродження в корені перевернула середньовічні схоластичні погляди на природу речей,

почала розвивати нові, гуманістичні ідеали. 
Слайд 29

Майстри Відродження створювали величезні великопролітні будівлі, які досі вражають нас своїм рівнем інженерної думки.

 Майстри Відродження створювали величезні великопролітні будівлі, які досі вражають нас своїм

рівнем інженерної думки. 
Имя файла: Архітектура-епохи-Відродження.pptx
Количество просмотров: 73
Количество скачиваний: 0