Колір як засіб художньої виразності в дизайні презентация

Содержание

Слайд 2

1. ФІЗИЧНА ПРИРОДА КОЛЬОРУ 2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛЬОРУ 3. КОЛІРНИЙ

1. ФІЗИЧНА ПРИРОДА КОЛЬОРУ 2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛЬОРУ 3. КОЛІРНИЙ КРУГ 4. ГАРМОНІЙНІ

ПОЄДНАННЯ КОЛЬОРІВ 5. ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ

ЗМІСТ

Слайд 3

1. ФІЗИЧНА ПРИРОДА КОЛЬОРУ

1. ФІЗИЧНА ПРИРОДА КОЛЬОРУ

Слайд 4

Слайд 5

Повторення дослідів Ньютона щодо розкладання сонячного світла скрізь тригранну призму (спектроскоп)

Повторення дослідів Ньютона щодо розкладання сонячного світла скрізь тригранну призму (спектроскоп)

Слайд 6

Утворення спектральної смуги

Утворення спектральної смуги

Слайд 7

КОЛІР – це властивість поверхні предмету відбивати (випромінювати) світлові промені

КОЛІР – це властивість поверхні предмету відбивати (випромінювати) світлові промені певного кольору (хвилі

видимого спектру певної довжини)
Слайд 8

КОЛІР – це властивість поверхні предмету викликати певні зорові відчуття залежно від спектрального складу відбитого світла

КОЛІР – це властивість поверхні предмету викликати певні зорові відчуття залежно від

спектрального складу відбитого світла
Слайд 9

2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛЬОРУ

2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛЬОРУ

Слайд 10

ГРУПИ КОЛЬОРІВ Хроматичні – ахроматичні Теплі – холодні Світлі (яскраві) – темні Насичені – приглушені

ГРУПИ КОЛЬОРІВ
Хроматичні – ахроматичні
Теплі – холодні
Світлі (яскраві) – темні
Насичені – приглушені

Слайд 11

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛЬОРУ Колірний тон Світлота (яскравість) Насиченість

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛЬОРУ

Колірний тон
Світлота (яскравість)
Насиченість

Слайд 12

ЗМІНА КОЛІРНОГО ТОНУ КОЛІРНИЙ ТОН

ЗМІНА КОЛІРНОГО ТОНУ

КОЛІРНИЙ ТОН

Слайд 13

СВІТЛОТА (ЯСКРАВІСТЬ) ЗБІЛЬШЕННЯ СВІТЛОТИ СПЕКТРАЛЬНИХ КОЛЬОРІВ (ВИСВІТЛЕННЯ, РОЗБІЛЕННЯ) ЗМЕНШЕННЯ СВІТЛОТИ

СВІТЛОТА (ЯСКРАВІСТЬ)

ЗБІЛЬШЕННЯ СВІТЛОТИ СПЕКТРАЛЬНИХ КОЛЬОРІВ
(ВИСВІТЛЕННЯ, РОЗБІЛЕННЯ)

ЗМЕНШЕННЯ СВІТЛОТИ СПЕКТРАЛЬНИХ КОЛЬОРІВ (ЗАТЕМНЕННЯ)

ЗМІНА СВІТЛОТИ

АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ
Слайд 14

ПРИРОДНА СВІТЛОТА СПЕКТРАЛЬНИХ КОЛЬОРІВ

ПРИРОДНА СВІТЛОТА СПЕКТРАЛЬНИХ КОЛЬОРІВ

Слайд 15

ЗМІНА НАСИЧЕНОСТІ НАСИЧЕНІСТЬ НАСИЧЕНИЙ, ЧИСТИЙ МАЛОНАСИЧЕНИЙ, ПРИГЛУШЕНИЙ

ЗМІНА НАСИЧЕНОСТІ

НАСИЧЕНІСТЬ

НАСИЧЕНИЙ,
ЧИСТИЙ

МАЛОНАСИЧЕНИЙ,
ПРИГЛУШЕНИЙ

Слайд 16

НАСИЧЕНІ КОЛЬОРИ Й. Бокшай "Зима", пастель, 1927 р.

НАСИЧЕНІ КОЛЬОРИ

Й. Бокшай "Зима", пастель, 1927 р.

Слайд 17

МАЛОНАСИЧЕНІ КОЛЬОРИ П.Фомін. "Весна", олія, 1974 p.

МАЛОНАСИЧЕНІ КОЛЬОРИ

П.Фомін. "Весна", олія, 1974 p.

Слайд 18

ЗМІНА ХАРАКТЕРИСТИК КОЛЬОРУ

ЗМІНА ХАРАКТЕРИСТИК КОЛЬОРУ

Слайд 19

3. КОЛІРНИЙ КРУГ

3. КОЛІРНИЙ КРУГ

Слайд 20

ОСНОВНІ КОЛЬОРИ КОЛІРНА ТРІАДА ПЕРВИННІ КОЛЬОРИ

ОСНОВНІ КОЛЬОРИ КОЛІРНА ТРІАДА ПЕРВИННІ КОЛЬОРИ

Слайд 21

УТВОРЕННЯ КОЛЬОРІВ ДРУГОГО ПОРЯДКУ

УТВОРЕННЯ КОЛЬОРІВ ДРУГОГО ПОРЯДКУ

Слайд 22

КОЛІРНИЙ КРУГ (12 НАСИЧЕНИХ КОЛЬОРІВ)

КОЛІРНИЙ КРУГ (12 НАСИЧЕНИХ КОЛЬОРІВ)

Слайд 23

ТЕПЛІ – ХОЛОДНІ КОЛЬОРИ ТЕПЛІ ХОЛОДНІ

ТЕПЛІ – ХОЛОДНІ КОЛЬОРИ

ТЕПЛІ

ХОЛОДНІ

Слайд 24

СВІТЛОТНИЙ КОЛІРНИЙ КРУГ

СВІТЛОТНИЙ КОЛІРНИЙ КРУГ

Слайд 25

КОЛІРНИЙ КРУГ З КОЛЬОРІВ РІЗНОЇ НАСИЧЕНОСТІ

КОЛІРНИЙ КРУГ З КОЛЬОРІВ РІЗНОЇ НАСИЧЕНОСТІ

Слайд 26

4. ГАРМОНІЙНІ ПОЄДНАННЯ КОЛЬОРІВ

4. ГАРМОНІЙНІ ПОЄДНАННЯ КОЛЬОРІВ

Слайд 27

4.1. КОНТРАСТНІ ПОЄДНАННЯ КОЛІРНИЙ КОНТРАСТ – ЯСКРАВО ВИРАЖЕНА РІЗНИЦЯ МІЖ

4.1. КОНТРАСТНІ ПОЄДНАННЯ КОЛІРНИЙ КОНТРАСТ – ЯСКРАВО ВИРАЖЕНА РІЗНИЦЯ МІЖ КОЛЬОРАМИ ЗА

ОДНІЄЮ ЧИ КІЛЬКОМА ХАРАКТЕРИСТИКАМИ

ТЕПЛИЙ – ХОЛОДНИЙ
СВІТЛИЙ – ТЕМНИЙ
НАСИЧЕНИЙ – МАЛОНАСИЧЕНИЙ

Слайд 28

4.1. КОНТРАСТНІ ПОЄДНАННЯ ПРАВИЛО КОНТРАСТІВ Контрастне поєднання кольорів виглядає гармонійним,

4.1. КОНТРАСТНІ ПОЄДНАННЯ

ПРАВИЛО КОНТРАСТІВ
Контрастне поєднання кольорів виглядає гармонійним, якщо в суміші

вони утворюють сірий колір
Слайд 29

СХЕМИ ПОБУДОВИ ГАРМОНІЙНИХ ПОЄДНАНЬ ЗА ІТТЕНОМ* Йоханнес Іттен, швейцарський художник-педагог

СХЕМИ ПОБУДОВИ ГАРМОНІЙНИХ ПОЄДНАНЬ ЗА ІТТЕНОМ*

Йоханнес Іттен, швейцарський художник-педагог (1888

– 1967 р.р.)
праця «Мистецтво кольору» (1963 р.), викладач відомої німецької школи дизайну «Баухауз» 
Слайд 30

ГЕОМЕТРИЧНІ СХЕМИ ГАРМОНІЙНИХ КОЛІРНИХ СПОЛУЧЕНЬ

ГЕОМЕТРИЧНІ СХЕМИ ГАРМОНІЙНИХ КОЛІРНИХ СПОЛУЧЕНЬ

Слайд 31

КОНТРАСТНІ ПАРИ (КОМПЛІМЕНТАРНІ, ВЗАЄМОДОПОВНЮВАЛЬНІ КОЛЬОРИ)

КОНТРАСТНІ ПАРИ (КОМПЛІМЕНТАРНІ, ВЗАЄМОДОПОВНЮВАЛЬНІ КОЛЬОРИ)

Слайд 32

КОНТРАСТНІ ПАРИ (КОМПЛІМЕНТАРНІ, ВЗАЄМОДОПОВНЮВАЛЬНІ)

КОНТРАСТНІ ПАРИ (КОМПЛІМЕНТАРНІ, ВЗАЄМОДОПОВНЮВАЛЬНІ)

Слайд 33

КОНТРАСТНА ТРІАДА (РІВНОСТОРОННІЙ ТРИКУТНИК, ОСНОВНІ КОЛЬОРИ)

КОНТРАСТНА ТРІАДА (РІВНОСТОРОННІЙ ТРИКУТНИК, ОСНОВНІ КОЛЬОРИ)

Слайд 34

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНЕ ТРІО (РІВНОСТОРОННІЙ ТРИКУТНИК, КОЛЬОРИ ДРУГОГО ПОРЯДКУ)

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНЕ ТРІО (РІВНОСТОРОННІЙ ТРИКУТНИК, КОЛЬОРИ ДРУГОГО ПОРЯДКУ)

Слайд 35

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНЕ ТРІО (РІВНОБЕДРЕНИЙ ТРИКУТНИК)

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНЕ ТРІО (РІВНОБЕДРЕНИЙ ТРИКУТНИК)

Слайд 36

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНЕ ТРІО (ПРЯМОКУТНИЙ ТРИКУТНИК)

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНЕ ТРІО (ПРЯМОКУТНИЙ ТРИКУТНИК)

Слайд 37

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНИЙ КВАРТЕТ (КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК)

СПОРІДНЕНО-КОНТРАСТНИЙ КВАРТЕТ (КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК)

Слайд 38

4.2. НЮАНСНІ ПОЄДНАННЯ КОЛІРНИЙ НЮАНС – ЛЕДЬ ПОМІТНА (НЕЗНАЧНА) РІЗНИЦЯ

4.2. НЮАНСНІ ПОЄДНАННЯ КОЛІРНИЙ НЮАНС – ЛЕДЬ ПОМІТНА (НЕЗНАЧНА) РІЗНИЦЯ МІЖ КОЛЬОРАМИ

МОНОХРОМНІ

ПОЄДНАННЯ
(НЕЗНАЧНА РІЗНИЦЯ СВІТЛОТИ ЧИ НАСИЧЕНОСТІ ОДНОГО КОЛІРНОГО ТОНУ)

ПОЛІХРОМНІ ПОЄДНАННЯ (ПОЄДНАННЯ 2-3 СПОРІДНЕНИХ КОЛЬОРІВ, ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ ПОРУЧ НА КОЛІРНОМУ КРУЗІ)

Слайд 39

4.3. ПОЄДНАННЯ АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ

4.3. ПОЄДНАННЯ АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ

Слайд 40

КОНТРАСТНІ ПОЄДНАННЯ АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ З ХРОМАТИЧНИМИ КРАЩЕ ГІРШЕ

КОНТРАСТНІ ПОЄДНАННЯ АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ З ХРОМАТИЧНИМИ

КРАЩЕ

ГІРШЕ

Слайд 41

НЮАНСНІ ПОЄДНАННЯ АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ З ХРОМАТИЧНИМИ

НЮАНСНІ ПОЄДНАННЯ АХРОМАТИЧНИХ КОЛЬОРІВ З ХРОМАТИЧНИМИ

Слайд 42

ГАРМОНІЯ КОЛЬОРІВ У ПРИРОДІ

ГАРМОНІЯ КОЛЬОРІВ У ПРИРОДІ

Слайд 43

5. ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ

5. ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ

Слайд 44

Це цікаво! ЯК ВПЛИВАЄ КОЛІР НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ?

Це цікаво!
ЯК ВПЛИВАЄ КОЛІР НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ?

Слайд 45

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ* *Матеріал взято зі шкільного підручника за ред. О. Коберника «Технології. 10 кл.»

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ*

*Матеріал взято зі шкільного підручника за ред. О. Коберника

«Технології. 10 кл.»
Слайд 46

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ (ПРОДОВЖЕННЯ)

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ
(ПРОДОВЖЕННЯ)

Слайд 47

СТУПІНЬ СПРИЙНЯТТЯ КОЛЬОРУ ЛЮДИНОЮ

СТУПІНЬ СПРИЙНЯТТЯ КОЛЬОРУ ЛЮДИНОЮ

Имя файла: Колір-як-засіб-художньої-виразності-в-дизайні.pptx
Количество просмотров: 92
Количество скачиваний: 0