Микола Пимоненко – майстер побутового жанру презентация

Слайд 2

Пимоненко Микола Корнилович (09.03.1862 р. – 26.03.1912) - відомий український

Пимоненко Микола Корнилович
(09.03.1862 р. – 26.03.1912) - відомий український художник,

академік Петербурзької академії мистецтв.
Народився в Києві. Художню освіту отримав у іконописній школі Києво-Печерської Паври і в Петербурзькій AM.
Слайд 3

Шлях Пимоненка в мистецтво був визначений уже з дитячих років

Шлях Пимоненка в мистецтво був визначений уже з дитячих років —

коли він ходив із батьком-іконописцем селами Київщини, допомагаючи виконувати замовлення для маленьких церківок. Його долю змінила зустріч із Миколою Мурашком, засновником Київської малювальної школи. Побачивши талановитого хлопчика, «старий учитель» пообіцяв зробити з нього «не богомаза, а справжнього художника».
Слайд 4

У стінах школи (1879—1882) відбулося його знайомство з Іллею Рєпіним.

У стінах школи (1879—1882) відбулося його знайомство з Іллею Рєпіним. Якось

відомий майстер, узявши в руки палітру й пензель, дописав образ Христа, над котрим трудився юнак. Для художника-початківця це стало своєрідним благословенням.
Слайд 5

Навчання в академії (1882—1884), яке через слабке здоров’я довелося залишити,

Навчання в академії (1882—1884), яке через слабке здоров’я довелося залишити, повернення

до Києва, робота
в малювальній школі М.Мурашка,
потім — у художньому училищі, викладання малюнка в політехнічному інституті і, звісно ж, щоденна праця у своїй майстерні — ось складові творчої біографії Пимоненка.
Слайд 6

На щастя, слава до майстра прийшла ще за життя. Він

На щастя, слава до майстра прийшла ще за життя. Він став

академіком, членом різноманітних художніх товариств Парижа, Мюнхена, Берліна — міст, де з успіхом експонувалися твори художника. До нього тяглася талановита молодь. Серед неї був і майбутній основоположник супрематизму Казимир Малевич: «Я їду до Києва. Знайомлюся з Пимоненком. Велике враже-ння справили на мене його роботи... Багато мольбертів, на кожному картина, яка зображує життя України...»
Слайд 7

Для Пимоненка, як і для більшості передвижників, селянська тема ставала

Для Пимоненка, як і для більшості передвижників, селянська тема ставала синонімом

національної самобутності мистецтва. Але він відходить від соці-альної проблематики, що визначала підвалини пере-движництва, і створює лі-ричний образ України з її чарівними пейзажами й життєрадісним народом.
Слайд 8

«Жнива»

«Жнива»

Слайд 9

«Брод»

«Брод»

Слайд 10

«Покос»

«Покос»

Слайд 11

Слайд 12

«Українська ніч» «Побачення»

«Українська ніч»

«Побачення»

Слайд 13

«Свати»

«Свати»

Имя файла: Микола-Пимоненко-–-майстер-побутового-жанру.pptx
Количество просмотров: 31
Количество скачиваний: 0