Storytelling. Історії з життя як інструмент комунікацій презентация

Содержание

Слайд 2

storytelling

«story» - тобто сама ІСТОРІЯ з її персонажем, структурою та подіями;
«telling»

- це ФОРМА донесення історії до читача, слухача, глядача.
Пісня, поезія, ролик, фільм, анімаційний мультик, серія фото, презентація, спектакль - це ФОРМА подачі ІСТОРІЇ

Слайд 3

батько сторітеллінгу Девід Армстронг

Сторітеллінг – це ефективний метод донесення інформації до аудиторії шляхом

розповіді смішної, зворушливої чи повчальної історії з реальними або придуманими персонажами
Першим термін сторітеллінг ввів і представив широкій аудиторії керівник американської корпорації Armstrong International – Девід Армстронг.
Він використував сторітеллінг для покращення показників роботи компанії і навчання новичків.
Згодом написав книгу про власний досвід використання сторітеллінгу.

Слайд 4

Схема сторітеллінгу

Жив-був герой…

Подія-каталізатор
(з героєм трапилося…)

Герой вчинив так (тримаємо слухача у напрузі)

КУЛЬМІНАЦІЯ
(всі задоволені і

щасливі)

Слайд 5

Композиція «Притчі про блудного сина»

Зав’язка: в результаті розгульного життя подорожуючий «розтринькав» все

своє майно

Кульмінація: бідування молодшого сина по наймах, через що він вирішує повернутися додому і покаятися

Розв’язка: прощення батьком сина і влаштування бенкету.

Експозиція: рішення молодшого сина отримати частку батьківської спадщини і вирушити у світову подорож

Слайд 6

ПРАВИЛЬНА ІСТОРІЯ породжує ланцюг:

ЕМОЦІЯ

ВИС-
НОВОК

ДІЯ

Слайд 7

Історія важлива не стільки інформацією, яка у ній звучить, а насамперед СМИСЛОМ, закладеним

у ній: до чого спонукає, яку модель поведінки демонструє
Головна особливість історії – викликати смисловий та емоційний резонанс
Ідея та завдання. закладені в історії, передбачають дію у відповідь

Історія важлива МОДЕЛЛЮ поведінки

Слайд 8

Основна думка (МЕСЕДЖ)
Притчі про блудного сина:
сприйми свою помилку, покайся, попроси вибачення — і

ти отримаєш прощення («Так, ти винен, але повернувся, покаявся»).

Слайд 9

1.ГЕРОЙ. Він повинен бути один з представників нашої цільової аудиторії
2.ЦІЛЬ. У цільової аудиторії

є проблема. За допомогою нашого героя і storry ми цю проблему вирішуємо, перетворюємо з тої людини, яка зараз є, у ту, якою він прагне стати: сильніший, красивіший, успішніший
3. КОНФЛІКТ. Це та перепона, яку Герой зустрічає на шляху до Цілі.
4. Співпереживання. історія цікавить нас лише тоді, коли ми реагуємо на те, що відбувається, уявляючи себе на місці персонажа. А тому сухо викладені факти чи абстрактний опис подій нікого не переймає.
5. МУДРИЙ НАСТАВНИК, який допомагає вирішити проблему
6. МОРАЛЬ: без допомоги (мудрого наставника) перепону (конфлікт) герой (цільова аудиторія) здолати не можуть
7. І вищий пілотаж – Герой має дізнатися, що йому робити далі

Інгредієнти storytelling

Слайд 10

Етапи подорожі героя (міфолог Джозеф Кемпбел)

1. Поклик

2. Відмова від поклику

3. Перетин межі

4. Здобут-тя покро-вителя

5.
Випро-бування

6.

Розви-ток душі

7. Перетво-рення

8. Повернення назад

Слайд 11

Уникати передмов на зразок «я би хотів вам розказати»…
Найважливіше: вибрати і запам’ятати перші

і останні слова
Кількість деталей: ні забагато, ні замало. Деталі у розповіді – як приправа у страві. Коли деталей замало, людина не завжди може цю історію «приміряти» на себе. Коли забагато – це втомлює і втрачається лінія розповіді
Одна думка – одна людина. Зупиняти погляд на всіх слухачах по черзі, а не розмазувати по всій аудиторії
Менше слів – більше смислу
Паузи – для акцентів і час на примірку історії для слухачів на себе

7 правил успішних оповідачів

Слайд 12

Одного разу Учень спитав у Вчителя: - Що мені робити? Я приходжу до

клієнта, розповідаю про свій товар, а він каже, що йому такий товар зовсім непотрібен.
- А він йому потрібен?, - спитав Учитель.
- Так, - звісно. Потрібен. Він потрібен всім. Це дуже хороший товар.
- Доведи, що він потрібен мені! – сказав Вчитель
Учень довго розповідав про свій товар. А коли закінчив. Вчитель сказав:? – Я не впевнений, що цей товар мені потрібен.
Учень пішов додому, і іготувався 7 днів.
Знову прийшов до Вчителя і попросив дозволу розповісти про свій товар.
Вчитель послухав його коротку промову і промовив: _- Так, цей товар справді мені потрібен, я куплю його у тебе. Ось, візьми гроші. Що найголовніше Ти зрозумів за цей тиждень?
Що потрібно готуватися, - сказав Учень.
- А ще?
- Що потрібно розповідати коротше.
-Майже. – всміхнувся лагідно і повчально Вчитель , - Чим довше готуєшся, тим коротша промова.

Притча про storytelling:

Слайд 13

1. ПРО ЩО?
Відповідає на питання:
- Який смисл має бути донесено? (меседж, який спонукатиме

до дії)
- Яка основна ідея історії

5 важливих елементів усіх story

Слайд 14

Хто цільова аудиторія?
Який портрет того, чию поведінку ми прагнемо змоделювати?
Хто буде головним героєм

нашої історії?

Слайд 15

ЯК описати цільову аудиторію?
Вік
Стать
Зацікавлення, хобі, погляди
Спосіб життя
Які риси прагне розвинути
Які риси прагне приховати
Освіта
Національність

Слайд 16

Яким повинен бути вплив розказаної історії?
Який результат прагнемо отримати?
Яку дію ми очікуємо у

відповідь?

3. НАВІЩО?

Слайд 17

Архітектура історії
Стиль
Герой
Конфлікт
Драматургія
Рішення або висновок

4. ЯК ПРЕДСТАВИТИ ІСТОРІЮ?

Слайд 18

Автор?
Перша особа?
Журналіст?
Письменник?

5. ХТО РОЗПОВІДАЄ?

Слайд 19

Головна думка у стислій формі, експлуатуючи те, що людині близьке.
На підтримку меседжа розробляється

аргументація

меседж

Слайд 20

Короткий
Один меседж – одна ціль
Однозначний і зрозумілий
Викликає реакцію
Демонструє унікальність посилу
Завжди апелювати до ЕМОЦІЙ!


(лише 5% людей керуються раціо)

Формула меседжа

Слайд 21

1. показувати і нав’язувати вибір
2. містити ступінь порівняння
3. бути конкретним у визначеннях
4. містити

дієслівну форму (крізь призму ЕГО цільової аудиторії)
5. містить конкретний заклик

Фабула меседжа:

Слайд 22

10 заповідей хороших сторі:

Лаконічність. Максимально зосереджена увага лише 20 хвилин. 45 хвилин люди

стають групою, колективом.
Герой повинен бути таким, який однозначно зацікавить аудиторію.
Історія має бути завершеною. Слухач, читач мають дізнатися як діяти далі.
Текст має бути цікавим. Таким, який хочеться читати і слухати далі.
НЕ НАВ’ЯЗУЙТЕ свою думку. Читач, слухач сам має вирішити «Я хочу!»
Имя файла: Storytelling.-Історії-з-життя-як-інструмент-комунікацій.pptx
Количество просмотров: 86
Количество скачиваний: 0