Алгоритми і виконавці презентация

Содержание

Слайд 2

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Алгоритм — це послідовність команд. Алгоритм складається для

конкретного виконавця. Кожен виконавець має свою систему команд.

Слайд 3

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Пригадаємо деякі команди із системи команд комп'ютерного виконавця

Рудого кота.

Слайд 4

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Слайд 5

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Виконавши алгоритм, виконавець повинен досягнути поставленої мети: виготовити

потрібну деталь, дістатися необхідного місця, приготувати страву, обчислити значення арифметичного виразу тощо.

Слайд 6

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Подавати алгоритми можна, послідовно записуючи команди одну за

одною. Для зручності ми ще й нумерували їх. А можна зобразити алгоритми у вигляді схеми, тобто подати графічно.

Слайд 7

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Зі схемами тобі доводилося працювати на уроках української

мови та математики. Ось як можна подати один з алгоритмів, яким часто доводиться користуватися на уроках української мови.

Алгоритм «Будова слова»

Слайд 8

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Графічне подання алгоритму називають блок-схемою алгоритму.

Слайд 9

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Команди на блок-схемі розташовують усередині прямокутників. А стрілки,

що з'єднують прямокутники, показують, яку команду треба виконати після якої. Початок та кінець алгоритму позначають спеціальними блоками.

Слайд 10

Алгоритми і виконавці

Розділ 6 § 21

Алгоритми, у яких команди виконуються послідовно в порядку

їх запису називають алгоритмами слідування.

Слайд 11

Запуск програми Scratch

Пуск ⇒ Усі програми ⇒ Scratch⇒ Scratch

1

2

4

3

Розділ 6 § 21

Слайд 12

Запуск програми Scratch

Якщо на Робочому столі є значок програми Scratch,

то для запуску програми можна

навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.

Розділ 6 § 21

Слайд 13

Вікно програми Scratch

Рядок заголовка

Меню

Групи

Контейнер

Сцена

Кнопки керування вікном

Розділ 6 § 21

Слайд 14

Режими роботи

Щоб переглянути проект у повноекранному режимі, вибери кнопку

У режим перегляду

Запуск програми

Зупинити все

Розділ

6 § 21

Слайд 15

Цікавинки

Логіка (від грецьк. logos — слово, думка, роздум, поняття) — найдавніша наука про

мислення. Народилася логіка ще в середині IV ст. до н.е. «Батьком логіки» вважають великого давньогрецького вченого та філософа Аристотеля.

Розділ 6 § 21

Слайд 16

Запитання і завдання

Розділ 6 § 21

Якими способами можуть подаватися команди виконавцям?

Наведи приклади словесного

подання команд.

Наведи приклади подання команд жестами, звуковими сигналами, світловими сигналами.

Наведи приклади виконавців та системи їх команд.

Слайд 17

Команда

Розгадай ребус

Розділ 6 § 21

Слайд 18

Запитання і завдання

Розгадай ребус

Алгоритм

м

Розділ 6 § 21

Слайд 19

Робота в зошиті

Урок 21

Сторінка 42

Розділ 6 § 21

Слайд 20

Завдання 1

Розділ 6 § 21

Запиши виконавців поданих команд.

Учень

Учень

Художник

Слайд 21

Завдання 2

Розділ 6 § 21

Визнач, чи входять дані команди до системи команд виконавця.

Постав позначку у відповідному квадратику.

Слайд 22

Завдання 3

Розділ 6 § 21

Пригадай систему команд виконавця Олівця.

36 команд

Скільки команд виконав виконавець

Олівець? Запиши.

Слайд 23

Розділ 6 § 21

Розглянь малюнки. Підпиши їх так, щоб отримати алгоритм збирання меду.

Вилетіти

з вулика

Знайти квітку

Зібрати нектар

Поверунитись до вулика

Слайд 24

Домашнє завдання

Проаналізувати
§ 21, ст. 104-108

Розділ 6 § 21

Слайд 25

Фізкультхвилинка

Розділ 6 § 21

Слайд 26

Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Розділ 6 § 21

Слайд 27

Працюємо за комп’ютером

Сторінка
106-107

Розділ 6 § 21

Имя файла: Алгоритми-і-виконавці.pptx
Количество просмотров: 91
Количество скачиваний: 0