Содержание
- 2. Жоспар: 1. Әлеуметтік философия. Қоғам және табиғат, олардың өзара байланысы. 2. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы
- 3. Әлеуметтік онтологияның мәселелері: - Қоғамның мәнін түсінуге бола ма? - Қоғам дамуының жалпы заңдары бар ма
- 4. Қоғам – (лат. социалис) – адам қызметінің тарихи қалыптасқан формаларының (территориясы, дәуірі, дәстүр мен мәдениеті) барлық
- 5. Қоғамды әлеуметтiк үйымдасқан материя ретiнде әлеуметтiк философия зерттейдi. Әлеуметтiк философия жалпы философиялық бiлiм жүйесiнiң бiр бөлiгi
- 6. Ал, әлеуметтiк философияның қарастыратың мәселелер келесi: * әлеуметтiн жалпы даму заңдарың жалпы әлем қалыптасу жүйесiнiң бөлiгi
- 7. Қазіргі заманда қоғам түсiнiгi үш тұрғыдан қарастырылады: әрекеттiлiк- қоғам жеке индивидттердiн жай ғана жиынтығы емес, әр-түрлi
- 8. Қоғамның негiзгi типологиясы келесi: Қарапайым қоғам- рулық-тайпалық қатынастарға, табиғи шаруашылдық формасына негiзделген, еңбектiң жыныс пен жас
- 9. Қоғамның негiзгi типологиясы келесi: Дәстүрлi қоғам- аграрлы революция нәтижесiнде көптеген әлеуметтiк (орталыққа бағынатың мемлекет, абсолюттi монархия),
- 10. Қоғамның негiзгi типологиясы келесi: Индустриалды қоғам- индустриалды революция негiзiнде үш әлеуметтiк- экономикалық заңдарды жүзеге асырды: уақытты
- 11. Қоғамның негiзгi типологиясы келесi: Постиндустриалды қоғам- (1962ж. Дэниел Белл «Постиндустриалды қоғамның келуi») немесе информациялық қоғам деп
- 12. Қоғамның даму концепциялары: *нигилизм (Кант «бiртiндеп жақсарудан өлгел жатырмың», Ницше, Шопенгауэр, Франк, Бохенский) – қоғамдық прогресстiн
- 13. Қоғамның даму концепциялары: *әлеуметтiк- табиғи (Л.Гумилев)- қоғам дамуында пассионарийлер (кейбiр табиғи факторлар әсерiмен, күн қуатының белсендiлiгi
- 14. Қоғамның негiзгi типологиясы келесi: *технократиялық (Белл, Ростоу, Тоффлер)-техниканы, технологияны және ғылымды постиндустриалды қоғамның жүйе қалыптастырушы элемент
- 15. Қоғамның негiзгi типологиясы келесi: *әлеуметтұлғалық (Мертон, Фромм)- тұлғаның еркiндiк деңгейiн және оның қоғам мен өзара әрекеттестiгiн
- 16. Индивид қоғамға әсер ете ме немесе қоғам индивидке әсер ете ме? Холизм және индивидуализм Индивидуализм Өкілдері:
- 17. Тек бостандық ғана бар, оның арқасында индивид кез келген идеологияны бұза алады. Еркін әрекет жарияланған!
- 18. Холизм Өкілдері: Платон, ортағасырлық реализм, консерваторлар (либералдарға қарсы), марксизм, О. Конт, Дюркгейм, Парсонс. Қоғам – бұл
- 19. Индивидхолизм Өкілдері: Фридман, Колман және басқа американдық социологтар. Индивидтер тұлғасыз тұтастық – қоғам арқылы өзара әрекеттеседі.
- 20. - индивид Индивидуализм Холизм Индивидхолизм - қоғам
- 21. Қоғам және табиғат, олардың өзара әрекеттесуі немесе материя және идея Ойдың даму тарихы Платоннан Марксқа дейін
- 22. Көптеген концепциялар, діни концепциядан басқасы, табиғат факторларына көп назар аударып қоғам табиғаттан пайда болды деп тұжырымдайды.
- 24. 1. Биологиялық –табиғат қоғамнан жоғары тұрады. Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің тарихи кезеңдері. 2. Әлеуметтік гармония
- 25. Осылай: Қоғам дегеніміз – бұл табиғаттан бөлініп шыққан, адамның рухани-практикалық қызметі арқылы пайда болған және өмір
- 26. 5. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Демография терминін ғылыми айналымға француз ғалымы Ахилл (Аший) Гийяр
- 27. XVIII ғасырда ағылшын экономисі Петье жариялады: халық көп болса, мемлекет те бай болады. Бірақ, 1799 жылы
- 28. Маркс XIX ғасырда халық санының көп болуы салыстырмалы деп көрсетті. Қазақстанда 2015 ж. 1 ақпанына 17
- 29. Жасаралық-жыныстық пирамида. 90 65 50 45 15 6 Жас, өсіп кел жатқан халық Өте қарт (азайып
- 30. Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
- 31. Антика және ортағасыр философиясында қоғам мемлекеттен айрықшаланған емес болды. Мысалы, Платонның айтуынша, қоғамның негiзi мемлекеттiн саяси
- 32. Тек, Гегель ең бiрiншi болып мемлекет пен қоғам арасындағы айрымашылықтар бар екенiң байқады, мемлекет (мораль және
- 33. Ең, маңызды ұлесiн қоғам түсiнiгiне қосқан К.Маркс болып табылады. Оның пiкiрiнше, қоғам организмiнде бiртұтас материалды негiз
- 34. Бұл теорияның кемшiлiгi Поппер, Арон ф-ң айтуынша, адамды қоғамдық қатынастарда толық «ерiтiп», барлық қоғамдық процестердi абсолюттi
- 35. Бiздiң байқаумызша бұл тұғырнамалардың бәрi де сынаржақты болып келедi, қоғам дамуының бiр қырланып әсерлейтiн ао екiншiсiне
- 37. Скачать презентацию