Adobe компаниясының графикалық бағдарламалары арқылы Үш жетім – зерек бала халық ертегісін жасау технологиясы презентация

Содержание

Слайд 2

Дипломдық жобаның
мақсаты:

3D Max Studio үшөлшемді бағдарламасында колледждің бас ғимараттағы барлық оқу кабинеттері

мен зертханаларына, мұражай, галереяға, мәжіліс, спорт залдарына және т.б.виртуалды саяхат жасауға мүмкіндік беретін виртуалды моделін құру

Слайд 3

Дипломдық жобаның
мазмұны:

КІРІСПЕ
1-БӨЛІМ. АНИМАЦИЯЛЫҚ МУЛЬТФИЛЬМ ЖАСАУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР
1.1 Мультфильм жасаудағы қолданылған компьютерлік графикалық бағдарламалар

түрлері
2-БӨЛІМ. ADOBE КОМПАНИЯСЫНЫҢ ГРАФИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ «ҮШ ЖЕТІМ – ЗЕРЕК БАЛА» ХАЛЫҚ ЕРТЕГІСІН ЖАСАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
2.1 Adobe Photo CC расторлық графикалық редактор көмегімен қолдан салынған мультфильм кейіпкерін өңдеу
2.2 Adobe After Effects бағдарламасының көмегімен анимациялық эффектілер орнату
2.3 Adobe Premiere Pro бағдарламасы арқылы компьютерлік сызықтық емес монтаж жасау және экспорттау
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

Слайд 4


«Adobe компаниясының графикалық бағдарламалары арқылы «Үш жетім – зерек бала» халық ертегісін жасау

технологиясының жасалу жолы»

Дипломдық жобамды компьютерлік бағдарламаларда жұмысты бастамас бұрын алдымен кейіпкердің сұлбасын қаламмен суретін салдым:

Слайд 5

Суретті бағдарламаға орналасқаннан кейін Пьеро құралы арқылы сызбасын сызу керек:

Слайд 6

Палитра арқылы кейіпкердің түстік элементтерін орнату керек:

Қабаттар панеліндегі (F7) «Создать новый корректирующий слой

или слой-заливку» батырмасын басып, «Яркость/Контрастность» коррекцилау қабатын таңдау керек:

Слайд 7

Мультфильмдегі әрбір кейіпкерді осы әдістермен сызба нұсқасын салып, сканерлеп, Adobe Photoshop СС бағдарламасы

арқылы өңдеу жұмыстарын орындау керек.

Слайд 8

After Effects бағдарламасының жұмыс терезесі

Слайд 9

2-қабаттағы терезелері

Слайд 10

нүкте құралы арқылы уақыт өткізіп отырып қимылын жасау керек:

Слайд 11

Нүктелер атауы:

Пайдаланылған медиафайлдар:

Слайд 12

Кейіпкердің аяқтарының жүретін жолын бегілеу керек:

Слайд 13

Нүктелер палитрасы:

Сандар арқылы нүктелердің орнын беру қажет:

Слайд 14

Экспортқа шығаратын avi форматын таңдап экспорттау керек:

Слайд 15

Мультфильмдегі әрбір кейіпкерді осы әдістерменAdobe After Effects бағдарламасы арқылы анимациялық эффектілер орнату жұмыстарын

орындау керек. Нәтижесінде төмендегідей видеофайлдар жинақталуы керек:

Слайд 16

 Өте үлкен көлемдегі медиафайлдарды 1ncover бағдарламасына орнатып сапасын кетірмей көлемін азайту керек:

Слайд 17

Терезенің төменгі оң жағында Обрезать командасын басу керек:

Дайындалған медиафайлдарды Кино және ТВ бағдарламасымен

ашу қажет:

Слайд 18

Adobe Premiere Pro бағдарламасы арқылы компьютерлік сызықтық емес монтаж жасау және мультипликациялық анимацияның

нәтижесін экспорттау

Слайд 19

Бағдарламаға орналастырылған кейіпкерді кері қарату үшін «Эффекты-Видеоэффекты-Переоброзовать-Зеркальное отражение по горизонтально» эффектісін алып кейіпкердің

үстіне тышқанның сол жақ батырмасы арқылы орындау керек:

Слайд 20

Нәтижесінде кейіпкердің теріс тұрған бейнесі шығады:

Слайд 21

«Ultra кілт» эффектісін қолдана отырып видеодағы кейіпкердің артында тұрған жасыл фонды алып тастау

қажет:

Слайд 22

Өзімізге қажетті фонды орналастыру керек:

Имя файла: Adobe-компаниясының-графикалық-бағдарламалары-арқылы-Үш-жетім-–-зерек-бала-халық-ертегісін-жасау-технологиясы.pptx
Количество просмотров: 21
Количество скачиваний: 0