Содержание
- 2. СИҚЫРЛЫ ПЕРНЕЛЕР BACKSPACE DELETE CAPS LOCK F1-F12 Ең ұзын перне ENTER SHIFT NUM LOCK ESC
- 3. Ақпараттық модельді құру:
- 4. Ақпараттық модель- зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық моделді қолмен ұстап, көзбен
- 5. Кейбір объектілерге белгілі бір қасиеттер тән болғандықтан ол көзге анық көрініп тұрады. Мысалы гүл түсінің сарылығымен,
- 6. Company Logo АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬ
- 7. 1642 жылы француз математигі Блез Паскаль он тоғыз жасында дүние жүзінде бірінші рет қосу машинасы деген
- 8. Блез Паскаль 1642 жылы «Паскалин» немесе «Паскаль дөңгелектері» деп аталатын есептеуіш машинаның алғашқы моделін ұсынды.
- 9. Компьютерлік желі дегеніміз – ресурстарды (дискі, файл, принтер, коммуникациялық құрылғылар) тиімді пайдалану мақсатында бір – бірімен
- 10. Компьютер құрылғылары.Мәтіндік ақпаратты енгізу құрылғысы Пернелік тақта
- 11. Графикалық ақпаратты енгізу құрылғысы Сканер
- 12. Графикалық планшет Графикалық ақпаратты енгізу құрылғысы
- 13. Бейнекамера Графикалық ақпаратты енгізу құрылғысы
- 14. Веб-камера Графикалық ақпаратты енгізу құрылғысы
- 15. Веб-камера Графикалық ақпаратты енгізу құрылғысы
- 16. Сандық фотоаппарат Графикалық ақпаратты енгізу құрылғысы
- 17. Микрофон Дыбыстық ақпаратты енгізу құрылғысы
- 18. Тінтуір Көрсеткіш (координатты) құрылғылары
- 19. Трекбол Көрсеткіш (координатты) құрылғылары
- 20. Көрсеткіш (координатты) құрылғылары Тачпад (сенсорлы панель)
- 21. Көрсеткіш (координатты) құрылғылары Джойстик
- 22. Ойынға арналған енгізу құрылғылары Руль, геймпад
- 23. Ақпаратты шығару құрылғылары Монитор
- 24. Ақпаратты шығару құрылғылары Проектор
- 25. Ақпаратты шығару құрылғылары Басып шығарғыш
- 26. Ақпаратты шығару құрылғылары Графопостроитель, плоттер
- 27. Дыбыстық ақпаратты шығару құрылғылары Құлаққаптар, колонкалар
- 28. Интерактивті құралдар
- 30. Скачать презентацию