Содержание
- 2. Командалар
- 3. Таныстыру Ақылдассаң шешерсің Тіл - өнер Жылдам, тағы жымдамырақ Көрермендермен ойын Шешімін тап Сайыстың өту кезеңдері:
- 4. I. Таныстыру
- 5. II. Тіл - өнер
- 6. Табиғат, природа, nature Дыбыс, звук, sound Ток, ток, current
- 7. Ақпарат, информация, information мың, тысяча,one thousand Шам,лампочка,lamp Тышқан,мышка,mouse
- 8. Ауа, воздух,air сөз,слово,word Білім, знание,knowledge 99,девяносто девять,ninety nine
- 9. “ Жылдам, тағы жылдамырық” «П» «К» «С»
- 10. “Көрермендер ” сайысы
- 11. Терчесвин ----------------- Такедис ------ Галрлалмарпеом------ Сорцеспро -------------- Вдартка ---- Магрампро ------------ Ретпьюком ------------ Қаншыт -------------- компьютер
- 12. Paint бағдарламасын ашыңыз. Берілген бағдаршамды салуға қажетті геометриялық фигураларды мысалдағыдай орналастыр. 3. Түстер палитрасымен бағдаршамды бояңдар.
- 13. Paint графикалық редакторында аққаланың суретін (эллипс, түзу сызық, бүріккіш, құю, қарындаш, өшіргіш) құралдарын пайдаланып салыңыз. 2.
- 14. Paint графикалық редакторында кеменің суретін салу үшін керекті (эллипс, түзу сызық, бүріккіш, құю, қарындаш, өшіргіш) құралдарын
- 15. Шешімін тап
- 16. Ақпаратты қағазға шығарады Бұл құрылғы қалай деп аталады? 2.Шекер жейтін ақ құтан Бір қазыққа байланды Аузына
- 17. Қанша тетік тізілген Саусағыңды сезінген Барлық сенің ойыңды Компьютерге енгізген 2.Бар нәрсеге жетік Миы күшті тетік
- 18. Барлық сурет , мәтінді Компьютерге енгізген Керек емес жерін де Компьютерден өшірген 2.Ұзынтұра Жалқаубек Тұрмай ылғи
- 20. Скачать презентацию