Содержание
- 2. Өзектілігі: Танымдық- тәрбиелік маңызы бар компьютерлік ойындарды өздері ойлап дамыту барысында білім және оқу дағдыларын қалыптастыру.
- 3. Мақсаты: Балалардың мінез-құлқына, тәрбиесіне кері әсер етпейтін компьютерлік ойындарды құрастыру, және тәжірибеден өткізу.
- 4. Title Компьютерлік ойындар тарихы, компьютерлік ойындардың психикаға әсері жөнінде ақпарат жинақтау. Жобаның формасын құру; Бағдарламаны тестілеу;
- 5. Ғылыми жаңалығы: 10-13 жас аралығындағы балаларға арналған ойынды өзім ойлап таптым.
- 6. Әдіс-тәсілдері: талдау; 1 жинақтау; 2 практикалық /программалау/ 3 Click to add Title 4
- 8. Скачать презентацию