Содержание
- 2. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В ДНЗ
- 3. Інформаційне забезпечення навчального процесу – це система форм та методів його відображення на будь-якому носії інформації.
- 4. КОМП′ ЮТЕРІЗАЦІЯ навчального процесу в ДНЗ - це процес оснащення відповідних закладів засобами сучасної обчислювальної техніки.
- 5. ІНФОРМАТИЗАЦІЯ освіти – це процес, направлений на оптимальне використання інформаційного навчання за допомогою комп' ютера. Комп'ютерізація
- 6. Кожна педагогічна технологія є інформаційною, тому що описує, як переробляти та передавати інформацію, щоб вона була
- 7. Термін «нова інформаційна технологія навчання» з ′явився, коли в освіті стали широко використовувати комп᾿ютер. Слово «нова»
- 8. Інформаційні технології – сукупність засобів та методів перетворення інформаційних даних для отримання інформації нового якісного (інформаційного
- 9. Мультимедіа технології - це засіб підготовки електронних документів, що включають візуальні та аудіоефекти різноманітних ситуацій під
- 10. Комп 'ютерні технології навчання – сукупність заходів та методів створення педагогічних умов роботи на основі комп
- 11. Говорити про нові інформаційні технології навчання треба тільки в тому випадку, якщо вони: 1.Задовільняють основні принципи
- 12. Інформатизація процесу навчання. Процес навчання складається з основних компонентів: формування дошкільного компонента змісту освіти та побудова
- 13. Основні педагогічні цілі використання інформаційних технологій: Розвиток особистості дитини, підготовка її до самостійної продуктивної діяльностї в
- 14. Інтенсифікація всіх рівней навчально-виховного процесу : підвищення ефективності та якості навчання за рахунок примінення ІКТ; виявлення
- 15. Конструювання системи занять з використанням ІКТ Коли мова заходить про застосування комп'ютера в діяльності педагога, виникають
- 16. Доцільність використання комп′ ютера. Комп'ютер використовують для автоматизації діяльності . Комп ′ютер використовують для навчання. Комп'
- 17. Підходи до організації занять з використанням ІКТ. -Використовується один комп' ютер, як правило, для демонстрації при
- 18. Засоби, які використовуються на заняттях в дитячому садку: -використання готових мультімедійних програм; -створення особистих розробок за
- 19. Дитина та комп ′ютер. За чи проти?
- 20. Що шкідливо для здоров' я дітей в роботі з комп′ютером? Навантаження на зір, «вузькоформатний» та «короткозорий»
- 21. Комп′ютерні ігри, що в них страшного? Агресивність Замкнутість Жорстокість Нерішучисть Дратівливість Відхід від реальності Відсутність реальних
- 22. Користь від комп'ютера? Заняття на комп′ютері – це гра (створення додаткової мотивации). Розвиток знакової функції свідомості
- 23. Основні напрямки роботи з ІКТ Робота з педагогами Робота з батьками Робота з дітьми
- 24. Матеріал Хід заняття Підсумок заняття (2 хв.) Профілактика втомлюваності зору (3 хв.) Фізкульт. хвилинка (5 хв.)
- 25. Використання ІКТ в дитячому садку передбачає: не навчання дітей шкільним знанням з інформатики та обчислювальної техніки,
- 26. ПРОБЛЕМА ІКТ В МЕДИЧНОМУ АСПЕКТІ При роботі з ПК створюються специфічні умови: зменьшується вологість; підвищується температура
- 27. Робота вихованців гуртка Оволодіння програмою Paint
- 32. Віні Пух з друзями вивчає комп'ютер
- 33. Одного разу ослик Іа попросив Віні розповісти йому про комп'ютер: для чого він потрібний, як влаштований
- 34. А навіщо людям комп'ютер?
- 35. Для створення мультиків. Для пізнавальної і веселої гри.
- 36. З чого складається комп'ютер?
- 37. Головна частина комп'ютера - системний блок. Тут розташовані усі найважливіші частини комп'ютера.
- 38. Монітор. Для перегляду інформації.
- 39. Управління комп'ютером. Клавіатура. Миша.
- 40. Звук. Колонки. Мікрофон.
- 41. Зберігання інформації. Диски. Флеш – карта.
- 42. Принтер - для друку зображень.
- 43. Старенька сова теж дуже хоче розібратися в комп'ютері. Але вона погано слухала. Допоможіть їй прибрати зайві
- 44. Віні дуже хочеться упізнати, як управляти комп'ютерною програмою.
- 45. Управляємо програмою з клавіатури. ПРОПУСК ЕНТЕР СТРІЛКИ ЕСКЕЙП ЦИФРИ ЛІТЕРИ
- 46. Мишкою вибираємо команди на екрані. Знайдіть знак, який може означати перехід далі.
- 47. Вибери знаки, які можуть означати вихід.
- 48. Друзі такі раді, що впізнали багато нового про комп'ютер. Вони дякують всім, хто їм допоміг!
- 50. Скачать презентацию