Основи проектування інтерфейсів для мобільних пристроїв презентация

Содержание

Слайд 2

1. Платформа Android

1. Платформа Android

Слайд 3

Основні елементи
Базовий рівень (Linux Kernel)
Набір бібліотек і середовище виконання (Libraries & Android Runtime)
Рівень

каркаса додатків (Application Framework)
Рівень додатків (Applications)

Компоненти каркаса:
набір представлень (Views)
контент-провайдери (Content Providers)
менеджер ресурсів (Resource Manager),
менеджер сповіщень (Notification Manager),
менеджер дій (Activity Manager)
менеджер місця розташування (Location Manager)

Основні бібліотеки:
Surface Manager
Media Framework
SQLite
FreeType
LibWebCore
SGL (Skia Graphics Engine)
SSL
Libc
3D библиотеки

Основні елементи Базовий рівень (Linux Kernel) Набір бібліотек і середовище виконання (Libraries &

Слайд 4

2.Основні види Android-додатків
Додатки переднього плану
Фонові додатки
Змішані додатки
Віджети

2.Основні види Android-додатків Додатки переднього плану Фонові додатки Змішані додатки Віджети

Слайд 5

3. Огляд інтерфейсу Android

3. Огляд інтерфейсу Android

Слайд 6

Слайд 7

Шрифти

Шрифти

Слайд 8

Масштабування

Масштабування

Слайд 9

Розміри елемента кратні 48dp

Приклад розташування елементів управління

Розміри елемента кратні 48dp Приклад розташування елементів управління

Слайд 10

4. Створення якісного інтерфейсу

Цінності проектування. Проектні рішення мають бути:
Етичні
Прагматичні
Цілеспрямовані
Елегантні

Принципи

проектування взаємодії:
цінності проектування
концептуальні засади
поведінкові принци
інтерфейсні принципи

Цілі шаблонів проектуваннявзаємодії
• скоротити час і зусилля, витрачені на проектування в нових проектах;
• підвищити якість проектних рішень;
• сприяти поліпшенню комунікації між проектувальниками і програмістами;
• підвищити професійний рівень проектувальників.

Типи шаблонів проектування взаємодії
• Шаблони позиціонування
• Структурні шаблони
• Поведінкові шаблони

4. Створення якісного інтерфейсу Цінності проектування. Проектні рішення мають бути: Етичні Прагматичні Цілеспрямовані

Слайд 11

Для планшета

Для смартфону

Для планшета Для смартфону

Слайд 12

Основні блоки візуального дизайну інтерфейсів
Форма
Розмір
Колір
Яскравість
Напрямок
Текстура
Розташування

5. Візуальний дизайн інтерфейсів

Основні блоки візуального дизайну інтерфейсів Форма Розмір Колір Яскравість Напрямок Текстура Розташування 5. Візуальний дизайн інтерфейсів

Слайд 13

Принципи візуального дизайну інтерфейсів
При створенні графічних інтерфейсів слід:
• Використовувати візуальні властивості для угруповання

елементів і створення чіткої ієрархії.
• Використовувати цілісні, несуперечливі і відповідні контексту образи.
• Інтегрувати візуальний стиль з функціональністю осмислено і послідовно.
• Уникати візуального "шуму" і безладу.

Принципи візуального дизайну інтерфейсів При створенні графічних інтерфейсів слід: • Використовувати візуальні властивості

Слайд 14

• Створювати візуальну структуру і прокладати логічний маршрут на кожному рівні організації.

• Створювати візуальну структуру і прокладати логічний маршрут на кожному рівні організації.

Слайд 15

Інформація, представлена візуально, повинна:
Сприяти візуальному порівнянню
Показувати причинно-наслідковий зв'язок
Відображати відразу кілька величин
Об'єднувати текст, графіку

і дані в одному зображенні
Гарантувати якість, релевантність і цілісність даних
Групувати об'єкти в просторі, а не в часі
Представляти числові дані в числовому вигляді

Інформація, представлена візуально, повинна: Сприяти візуальному порівнянню Показувати причинно-наслідковий зв'язок Відображати відразу кілька

Слайд 16

Поведінка вікон і визначення компоновки:
зайві вікна
важливі вікна
засмічування вікнами

Поведінка вікон і визначення компоновки: зайві вікна важливі вікна засмічування вікнами

Слайд 17

Проектування для різних потреб:
Командні вектори, робочі набори і персонажі
Персоналізація і настройка
Локалізація і глобалізація
Колекції

та шаблони
Довідка

Проектування для різних потреб: Командні вектори, робочі набори і персонажі Персоналізація і настройка

Слайд 18

Основні компоненти Android-додатків
Активності (Activities).
Сервіси (Services).
Контент-провайдери (Content providers).
Приймачі широкомовних повідомлень (Broadcast Receivers).

6. Архітектура програми,

основні компоненти

Основні компоненти Android-додатків Активності (Activities). Сервіси (Services). Контент-провайдери (Content providers). Приймачі широкомовних повідомлень

Слайд 19

Ієрархія класів Android SDK

Ієрархія класів Android SDK

Слайд 20

Ієрархія компонентів, що визначає компоновку інтерфейсу користувача

Ієрархія компонентів, що визначає компоновку інтерфейсу користувача

Слайд 21

Передача намірів(Intent)

Передача намірів(Intent)

Слайд 22

Активності (Activities)
Активність - вікно, що містить графічний інтерфейс користувача.

Методи, що викликаються системою для

управління життєвим циклом активності:
onCreate()
onRestart()
onStart()
onResume()
onPause()
onStop()
onDestroy()

Активність може існувати в одному з трьох станів
Виконується (running).
Припинено
Зупинено

Активності (Activities) Активність - вікно, що містить графічний інтерфейс користувача. Методи, що викликаються

Слайд 23

Життєвий цикл активності

Життєвий цикл активності

Слайд 24

Сервіси (Services)
Два способи існування сервісів:
сервіс запущений (started) і працює самостійно у фоновому режимі
сервіс

прив'язаний (bound) до деякого компоненту або декільком компонентам

При створені сервіса реалізують методи
onStartCommand()
onBind()
onCreate()
onDestroy()

Сервіси (Services) Два способи існування сервісів: сервіс запущений (started) і працює самостійно у

Слайд 25

Життєвий цикл сервиса

Життєвий цикл сервиса

Слайд 26

Контент-провайдери (Content Providers)
Контент-провайдер управляє доступом до сховища даних.
У мобільних додатках контент-провайдери необхідні в

таких випадках:
• програма надає складні дані або файли інших додатків;
• додаток дозволяє користувачам копіювати складні дані в інші програми;
• програма надає спеціальні варіанти пошуку, використовуючи пошукову платформу (framework).

Контент-провайдери (Content Providers) Контент-провайдер управляє доступом до сховища даних. У мобільних додатках контент-провайдери

Слайд 27

Дані, з якими працюють контент-провайдери, можуть бути організовані двома способами:
Дані представлені файлом, наприклад,

фотографії, аудіо чи відео
Дані представлені деякою структурою, наприклад, таблиця, масив

При створенні класу-спадкоємця від класу ContentProvider
в реалізації класу необхідно перевизначити обов'язкові методи:
query()
insert()
update()
delete()
getType()
onCreate()

Дані, з якими працюють контент-провайдери, можуть бути організовані двома способами: Дані представлені файлом,

Слайд 28

Можна виділити два різновиди широкомовних повідомлень
Нормальні широкомовні повідомлення
Спрямовані широкомовні повідомлення

Можна виділити два різновиди широкомовних повідомлень Нормальні широкомовні повідомлення Спрямовані широкомовні повідомлення

Слайд 29

Маніфест додатку - файл AndroidManifest.xml 
Маніфест додатку містить всю необхідну інформацію, використовувану системою для запуску

і виконання програми.

Основна інформація, що міститься в маніфесті:
• Ім'я Java пакету програми.
• Опис компонентів програми.
• Визначення процесів.
• Оголошення повноважень, якими має володіти додаток для доступу до захищених частинах API та взаємодії з іншими додатками.
• Оголошення повноважень, якими повинні володіти інші програми для взаємодії з компонентами даного.
• Список допоміжних класів, які надають інформацію про хід виконання програми. • Визначення мінімального рівня Android API для програми.
• Список бібліотек пов'язаних з додатком.

У файлі маніфесту тільки два елементи: і є обов'язковими і при цьому зустрічаються рівно по одному разу

Маніфест додатку - файл AndroidManifest.xml Маніфест додатку містить всю необхідну інформацію, використовувану системою

Слайд 30







/>



































… … …

Слайд 31

Слайд 32

Ресурси
Кожен тип ресурсів необхідно розміщувати в спеціальній піддиректорії папки res /. Основні підкатегорії:

Ресурси Кожен тип ресурсів необхідно розміщувати в спеціальній піддиректорії папки res /. Основні підкатегорії:

Слайд 33

Щоб визначити залежні від конфігурації альтернативи для множини ресурсів:
1. необхідно створити директорію в

каталозі res /, присвоїти цій директорії ім'я в такій формі: ім'я_ресурсу-спеціфікатор_конфігураціі, де
o ім'я_ресурсу - ім'я директорії, відповідного ресурсу за замовчуванням (див. вище);
o спеціфікатор_конфігураціі - ім'я, що визначає конфігурацію, для якої використовуються дані ресурси.
2. необхідно зберегти ресурси в новій директорії, файл ресурсів повинен називатися в точності так само, як відповідний файл ресурсів за замовчуванням.

res/layout/
res/layout-land/ 

Щоб визначити залежні від конфігурації альтернативи для множини ресурсів: 1. необхідно створити директорію

Слайд 34

6. Елементи управління та дизайн навігації
командні елементи управління
елементи вибору
елементи введення
елементи відображення

Командні елементи управління
Кнопки
Кнопки-значки
Гіперпосилання
Прапорці
Вимикачі
Тригери
Радиокнопки
Списки
Комбо-списки

і комбо-кнопки

6. Елементи управління та дизайн навігації командні елементи управління елементи вибору елементи введення

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Елементи введення:
Обмежуючі елементи введення
Лічильники
Рукоятки та повзунки
Необмежуючі елементи введення

Елементи управління відображенням
текстові елементи
смуги прокрутки
роздільники
висувні панелі

Елементи введення: Обмежуючі елементи введення Лічильники Рукоятки та повзунки Необмежуючі елементи введення Елементи

Слайд 38

Слайд 39

Имя файла: Основи-проектування-інтерфейсів-для-мобільних-пристроїв.pptx
Количество просмотров: 61
Количество скачиваний: 0