Слайд 2
![Поняття події. Подія – зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами,](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-1.jpg)
Поняття події.
Подія – зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення
нового об’єкта або знищення існуючого об’єкта.
Слайд 3
![Види подій Події бувають незалежні та залежні одна від одної.](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-2.jpg)
Види подій
Події бувають незалежні та залежні одна від одної.
Залежні події
– настання однієї події є причиною настання іншої події.
Слайд 4
![Події у Scratch Під час виконання програмного проекту зі спрайтами](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-3.jpg)
Події у Scratch
Під час виконання програмного проекту зі спрайтами можуть бути
пов’язані події, опрацювання яких призведе до змінення значень властивостей об’єктів.
Команди для опрацювання подій у середовищі Scratch знаходяться в групах Події, Керувати, Датчики.
Слайд 5
![Фрагмент алгоритму та його опис](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-4.jpg)
Фрагмент алгоритму та його опис
Слайд 6
![Фрагмент алгоритму та його опис](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-5.jpg)
Фрагмент алгоритму та його опис
Слайд 7
![Події та команди відстежування подій Команди відстежування моменту настання події](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-6.jpg)
Події та команди відстежування подій
Команди відстежування моменту настання події
Слайд 8
![Команди опрацювання подій](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-7.jpg)
Команди опрацювання подій
Слайд 9
![Працюємо за комп’ютером](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/111363/slide-8.jpg)