Содержание
- 2. Тема 1. “Алгоритми та їх виконавці (7 годин) 09.09.2014
- 3. Узагальнююче повторення 09.09.2014 Елементи вікна середовища програми Скретч
- 4. Тема 1. Алгоритми та їх виконавці УРОК 5. ТЕМА УРОКУ: ВИКОНАВЦІ І ПОДІЇ В СЕРЕДОВИЩІ СКРЕТЧ
- 5. Сьогодні на уроці ми дізнаємося: 09.09.2014
- 6. З яких команд може складатися програма в середовищі Скретч? Команди, що можна використовувати для створення програми
- 7. Зa допомогою команд групи Рух створюють події переміщення виконавця по сцені. 09.09.2014 Команди групи Рух
- 8. Приклад Наприклад, команді відповідає подія на сцені: виконавець переміщується по горизонталі на 10 кроків уперед —
- 9. Команди малювання Рухаючись по сцені, виконавець може залишати «слід» різного кольору й розміру – малювати. Команди
- 10. Команди групи Вигляд 09.09.2014 Так само, як зображають у коміксах, виконавець може «говорити» чи «думати». Такі
- 11. Команди групи Звук 09.09.2014 Команди, що забезпечують відтворення звуків і музики, містяться у групі Звук. Значення
- 12. Команди управління 09.09.2014 Команди управління виконанням команд програми містяться у групі Керувати. Найчастіше серед цих команд
- 13. Як змінити виконавця в середовищі Скретч? 09.09.2014 Виконавці у проекті мають свої образи — зображення. Їх
- 14. Імпорт образу Новий образ виконавця можна завантажити зі спеціальної папки, а потім змінити його. Для завантаження
- 15. Імпорт образу Видалити зайве зображення можна за допомогою кнопки . 09.09.2014 Зміна фону сцени відбувається аналогічно
- 16. Зміна фону сцени 09.09.2014 Зміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни образу виконавця.
- 17. Скільки виконавців можна використовувати у проекті Скретч? У проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців. Кожен із
- 18. Для розробки проекту часто використовують різні графічні зображення, з якими можуть бути пов'язані події на сцені.
- 19. Проект на малюнку має два об'єкти-виконавці Об'єкт 1 і Об'єкт 2. Управляти об'єктом можна за допомогою
- 20. ДІЄМО. Вправа 1. Алгоритм «Знайомство». Завдання. Відкрий проект Знайомство, що міститься в папці Навчальні проекти. Із
- 21. ДІЄМО. Вправа 1. Алгоритм «Знайомство». 1. Завантаж середовище Скретч. 2. Відкрий проект Знайомство, що міститься в
- 22. За допомогою дії перетягування мишею перемісти команди так, щоб утворити запропоновану в умові завдання послідовність речень.
- 23. Вправа 2. Алгоритм «Помічниця» Завдання. Відкрий проект Помічниця, що міститься в папці Навчальні проекти. Зміни вигляд
- 24. Вправа 3. Алгоритм «Ноти». Завдання. Відкрий проект Ноти, що міститься в папці Навчальні проекти. Заміни поданих
- 25. ОБГОВОРЮЄМО 09.09.2014
- 26. Працюємо в парах 09.09.2014
- 27. Працюємо в парах 09.09.2014 2. Почерзі пропонуйте один одному твердження, які потрібно продовжити. Наприклад, «Щоб створити
- 28. Працюємо в парах 09.09.2014 3. Обговоріть, які події можуть відбуватися з виконавцем на сцені програмного середовища
- 29. Досліджуємо Вправа 4. Зміна значення параметра команди Задати інструмент. Завдання. У середовищі Скретч виконавці можуть грати
- 30. Повторюємо Розглянь схему та встанови, про які ії складові йшлося на уроці. Наведи приклади. 09.09.2014
- 31. Подумай! Оціни свої знання та вміння 09.09.2014
- 32. СЛОВНИЧОК 09.09.2014
- 34. Скачать презентацию