Содержание
- 2. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ 1.Кіріспе 2.Тармақталу 3.Күрделі3.Күрделі шарттар 4.Циклдер 5.Шартты циклдер 6.Таңдау операторы 7.Графика 8.Функциялардың графигі 9.Процедуралар
- 3. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 1. Кіріспе
- 4. Алгоритм Алгоритм қасиеттері дискреттілік: жекелеген қадамдардан(командалардан) тұрады айқындылық: атқарушыға түсінікті болатын командалардан тұруы керек белгілілік: бастапқы
- 5. Программа Программа дегеніміз - қандай да бір программалау тілінде жазылған алгоритм компьютерге қажетті командалардың жиынтығы Команда
- 6. Программалау тілдері Машинаға бейімделген (төменгі деңгейлі) - әрбір команда процессордың бір командасына сәйкес келеді (ассемблер) Жоғарғы
- 7. Паскаль тілі 1970 – Никлаус Вирт (Швейцария) студенттерді оқытуға арналған тіл «жоғарыдан төменге қарай» программаларын жасау
- 8. Программа қандай бөліктерден тұрады? program ; const …;{тұрақтылар} var …; {айнымалылар} begin … {негізгі программа} end.
- 9. Программа қандай бөліктерден тұрады? Тұрақты – өз атауы болатын, өзгермейтін шама, . Айнымалы – өз атауы
- 10. Программалар, тұрақтылар, айнымалылар атауы Атауларды сипаттағанда латын әріптерін (A-Z) сандарды астын сызу белгісін _ қолдануға болады
- 11. Тұрақтылар const i2 = 45; { бүтін сан } pi = 3.14; { нақты сан }
- 12. Айнымалылар Айнымалы – аты, типі және мәні болатын шама. Айнымалының мәнін программаның жұмысы кезінде өзгертіп отыруға
- 13. Айнымалының мәнін қалай өзгертуге болады? Оператор – жоғары деңгейлі программалау тілінің командасы. Меншіктеу операторы айнымалының мәнін
- 14. Меншіктеу операторы Жалпы құрылымы: Арифметикалық өрнектің құрамында тұрақтылар айнымалы атаулары арифметикалық амалдар белгілері: + - *
- 15. Енгізу операторы read ( a ); { а айнымалысының мәнін енгізу} read ( a, b );
- 16. Шығару операторы write ( a ); { a айнымалысының мәнін шығару} writeln ( a ); {a
- 17. Сызықтық алгоритмның блок-схемасы басы соңы c := a + b; енгізу a, b шығару «басы» блогі
- 18. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 2. Тармақталу
- 19. Шартты оператор if then begin {егер шарт орындалса, не істеу керек} end else begin {егер шарт
- 20. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 3. Күрделі шарттар
- 21. Күрделі шарттар Күрделі шарт – бір-бірімен логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым шарттардан (қатынастардан) тұрады: not
- 22. Күрделі шарттар Орындау тәртібі жақша ішіндегі өрнектер not and or, xor , >=, =, Ерекшелігі –
- 23. a := 2; b := 3; c := 4; болған жағдайда ақиқат немесе жалған: not (a
- 24. Тапсырмалар "4": Айдың нөмірін енгізу арқылы, жыл мезгілінің атауын шығару. Мысал: Ай нөмірін енгіз: 4 көктем
- 25. Циклдік операторлар структуралық операторлар тобына жатады, өйткені құрамына бірнеше операторлар кіреді. Программада алдымен циклдің тақырыбы жазылады,
- 26. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 4. Циклдер
- 27. Циклдік процесс ұйымдастыру үшін келесі операторлар қолданылады: 1.FOR – параметрлі циклдік оператор; 2.WHILE – алдын –
- 28. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 5. Шартты циклдер
- 29. Шартты цикл while do begin {цикл денесі} end; Ерекшеліктері: күрделі шарттарды қолдануға болады: егер цикл денесінде
- 30. Шартты цикл Ерекшеліктері: циклге кірген сайын шарт есептеліп отырады егер шарт циклге кіруде жалған болса, цикл
- 31. For-ны while-ға ауыстыру және керісінше for i:=1 to 10 do begin {цикл денесі} end; i :=
- 32. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 6. Таңдау операторы
- 33. Таңдау операторы Ерекшеліктері: case-тен кейін айнымалы атауы немесе бүтін типті (integer) арифметикалық өрнек немесе символдық типті
- 34. Таңдау операторы Ерекшеліктері: егер бір ғана операторды орындау керек болса, begin мен end сөздерін жазбай кетуге
- 35. Таңдау операторы Ерекшеліктері: бірдей әрекеттер орындалатын кезде қолданылатын мәндерді топтастыру қажет case i of 1: a
- 36. Тапсырмалар (бұрыс енгізуден қорғаумен) "4": Айдың нөмірін енгізе отырып, осы айдағы күндердің санын және енгізу кезінде
- 37. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 7. Графика
- 38. Координаталар жүйесі (0,0) (x,y) X Y x y
- 39. Түстерді басқару Cызықтың түсі мен қалыңдығы, нүктелердің түсі: Pen ( 1, 255, 0, 0 ); Бояудың
- 40. Нүктелер, кесінділер және қисық сызықтар Pen (1, 0, 255, 0); Line (x1, y1, x2, y2); Pen
- 41. Фигуралардың ішін бояу Pen (1, 0, 0, 255); Brush (1, 255, 255, 0); Rectangle (x1, y1,
- 42. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 8. Функциялардың графигі
- 43. Координаталардың түрленуі (x,y) X Y x y Координаталардың математикалық жүйесі Координаталардың экрандық жүйесі (пиксельдер) (xэ,yэ) xэ
- 44. Нүктелерді қалай біріктіруге болады? Алгоритм: Егер бірінші нүкте болса (xэ,yэ) нүктесіне өту әйтпесе (xэ,yэ) нүктесіне кесінді
- 45. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 9. Процедуралар
- 46. Процедуралар Процедура – кейбір әрекеттерді орындау үшін қолданылатын көмекші. Қолданылуы: программаның әр жерінде орналасқан бірдей әрекеттерді
- 47. Процедуралар Ерекшеліктері: әрбір формалды параметрдің қос нүктеден кейін типі көрсетілуі қажет егер типтері бірдей параметрлер бірінен
- 48. Процедуралар Ерекшеліктері: процедурада қосымша айнымалы ретінде жергілікті(локальді) айнымалыларды пайдалануға болады, басқа процедуралар оған қатынай алмайды program
- 49. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 10. Рекурсия
- 50. Процедура α бұрышы баған ұзындығы procedure Pifagor(x0, y0, a, L: real; N: integer); const k =
- 51. Программа program qq; procedure Pifagor(x0, y0, a, L: real; N: integer); ... end; begin Pifagor (250,
- 52. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 11. Анимация
- 53. Анимация Анимация (ағылш. animation) – экрандағы кескінге жан бітіру. Есеп: 400х400 пиксельді көк квадраттың ішімен 20х20
- 54. Пернелермен басқару Есеп: көк квадраттың ішінде орналасқан сары квадрат бағыттаушы пернелермен басқарылатындай болуы керек. Пернелердің коды:
- 55. Тұрақтылар мен айнымалылар program qq; const rSun = 60; { Күннің радиусы } L = 150;
- 56. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 12. Кездейсоқ сандар
- 57. Кездейсоқ сандар Кездейсоқ көріністер: барлық жерде… тиынды лақтыру ("орел" немесе "решка") қардың түсуі броундық қозғалыс телефон
- 58. Кездейсоқ сандардың орналасуы Ерекшеліктері: орналасу – бұл бір ғана санның емес бүкіл тізбектің сипаттамасы бірқалыпсыздардың саны
- 59. Паскальдегі кездейсоқ сандардың генераторы [0,N] интервалындағы бүтін сандар: var x: integer; ... x := random (
- 60. ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ Тақырып 13. Функциялар
- 61. Функциялар Функция – нәтижесі қандай да бір мәнге ие болатын көмекші алгоритм (қосалқы программа). Мысалдар: ,
- 62. Функциялар Ерекшеліктері: тақырыбы function сөзімен басталады функцияда формальды параметрлер процедурадағыдай сипатталады айнымалы параметрлерді пайдалануға болады тақырыптың
- 63. Функциялар Ерекшеліктері: жергілікті айнымалыларды жариялауға және пайдалануға болады нәтиже болатын мән - аты функцияның атымен сәйкес
- 66. Скачать презентацию