Введення в С презентация

Содержание

Слайд 2

Віртуальна лабораторія

Слайд 3

Hello world!

Слайд 4

Hello world!

Слайд 5

Hello, everyone.

Слайд 6

Основи С

Слайд 7

Змінні

Назви повинні складатися з лiтер i цифр, першим знаком має бути літера.
Жорсткий пробіл

≪ _≫ теж вважається лiтерою, вiн часом корисний для покращення прочитностi довгих назв змiнних.
Однак, не починайте назв змiнних з жорсткого пробiлу, оскiльки функцiї бiблiотеки часто використовують такi назви для власних потреб.

Слайд 8

Змінні

НЕ можна починати змінну з цифри.
Літери верхнього регістру та літери нижнього

регістру різняться, тож x та X — це двi рiзнi назви.

Слайд 9

Змінні

Слайд 10

Математичні операції

Слайд 11

Умовні оператори

Слайд 12

Приклад застосування if/else

Розглянути приклади у віртуальній лабораторії
logic & positive

Слайд 13

Логічні операції

Слайд 14

Оператор вибору case

Слайд 15

Оператор вибору case

Слайд 16

Цикли

Слайд 17

Цикли

Показати temperatere00.c

Слайд 18

Цикл for повторює дію певну кількість разів.

Показати temperature0 & temperature1

Слайд 19

Каманди консолі

Слайд 20

Введення з клавіатури

Слайд 21

Hello, world

Послiдовнiсть знакiв ∖n означає в C символ нового рядка, який пiд час

виводу переводить ланцюжок тексту на новий рядок.

Слайд 22

Приклади

printf (“%d”, 12);
printf(“Rezult is: x=%i.”, 10/12);
printf(“Rezult is: x=%f.”, 10/9);
printf(“Rezult is: x=%3.2f .”,

10/9);

Слайд 23

Виведення в консолі (printf)

Слайд 24

Виведення в консолі (printf)

Слайд 25

Приклади

Програма ….. ;)

Слайд 26

Іскейп послідовності

\n - повернання рядка
\r – перевід каретка
\t – знак табуляції


\’ – знак апострофа (одинарні лапки)
\” – знак подвійних лапок
\\ - знак зворотнього слеша
\0 – нуль термінатор (службове значення)

Слайд 27

Звідки брати завдання ?

Имя файла: Введення-в-С.pptx
Количество просмотров: 68
Количество скачиваний: 0