Музична культура XVII - XVIII ст. Бароко презентация

Содержание

Слайд 2

Один з меломанів початку 17 століття : « Музикантам хочеться

Один з меломанів початку 17 століття :


« Музикантам хочеться винаходити

щось нове . І ось нове мистецтво докотилося до нестримної розбещеності . Відхилившись від шляхів , намічених нашими батьками , молоді композитори створюють спотворені твори , в яких немає ніяких переваг , крім новизни ... »
Слайд 3

Особливості музики бароко несподівані переходи Контрасти і протиставлення Технічно складні

Особливості музики бароко

несподівані переходи
Контрасти і протиставлення
Технічно складні , віртуозні

пасажі в співі
Одночасне звучання безлічі інструментів
Використання танцювальних ритмів
Слайд 4

Клаудіо Монтеверді (1567-1643) - перший композитор бароко ( Італія )

Клаудіо Монтеверді (1567-1643) - перший композитор бароко ( Італія )
В оперній

музиці створив« схвильований стиль » , що передає драматизм і напруженість дії .
Опери « Орфей » ( 1607 ) ,
« Аріадна » ( 1608 ) та ін .
Збереглося дуже мало з його музичної спадщини
Слайд 5

Антоніо Вівальді (1678 - 1741) Автор 465 концертів і 40

Антоніо Вівальді (1678 - 1741)
Автор 465 концертів і 40 опер
Блискучий скрипаль

– віртуоз.
Найбільш відомий твір - « Пори року » (1725 )
Слайд 6

Вольфганг Амадей Моцарт (1756-91) Австрійський композитор . Володів феноменальним музичним

Вольфганг Амадей Моцарт (1756-91)

Австрійський композитор .
Володів феноменальним музичним слухом і пам'яттю


Виступав як клавесиніст - віртуоз , скрипаль , органіст , диригент , блискуче імпровізував.
З 5 - річного віку з тріумфом гастролював у Німеччині , Австрії , Франції , Великобританії , Швейцарії , Італії .
Слайд 7

ВОЛЬФГАНГ АМАДЕЙ МОЦАРТ (27. I. 1756, Зальцбург - 5. XII. 1791, Вiдень)

ВОЛЬФГАНГ АМАДЕЙ МОЦАРТ (27. I. 1756, Зальцбург - 5. XII. 1791,

Вiдень)
Слайд 8

Слухаючи його музику , я ніби здійснюю хороший вчинок .

Слухаючи його музику , я ніби здійснюю хороший вчинок .

На моє глибоке переконання , Моцарт є вища , кульмінаційна точка , до якої краса досягала в сфері музики.                                                          П.І. Чайковський
Моцарт - це міст між космосом і нашим життям.                                                           Анатоль Франц
Багатьом поколінням він дав і дасть розраду і зцілення .                                                              Едвард Гріг
Слайд 9

Батькiвщина В.А.Моцарта – Зальцбург

Батькiвщина В.А.Моцарта – Зальцбург

Слайд 10

Моцарт в Вiднi

Моцарт в Вiднi

Слайд 11

Спадщина, залишена композитором , вражає багатогранністю і багатством 23 твори

Спадщина, залишена композитором , вражає багатогранністю і багатством
23 твори для музичного

театру ,
49 симфоній ,
більше 40 інструментальних сольних концертів з оркестром ,
сонати для фортепіано ,скрипки .
Слайд 12

Спадщина, залишена Моцартом Працюючи в різних областях музичного мистецтва ,

Спадщина, залишена Моцартом

Працюючи в різних областях музичного мистецтва , Моцарт

особливу увагу приділяв опері .     Найбільш відомі опери :    « Весілля Фігаро » ( 1786),    « Дон Жуан » ( 1787),   « Чарівна флейта » ( 1791).
Слайд 13

Моцарт , який пише « Реквієм » на смертному одрі

Моцарт , який пише « Реквієм » на смертному одрі

Последнее произведение

Моцарта — «Реквием» — осталось незаконченным. Впоследствии это произведение закончил ученик Моцарта - Зюссмайер.
Слайд 14

Бах Йоганн Себастьян (1685 - 1750) Його творчість - завершальний

Бах Йоганн Себастьян (1685 - 1750)

Його творчість - завершальний етап музичної

культури бароко .
Бароко проникло навіть в духовні , органні твори Баха
Слайд 15

Георг Фрідріх Гендель (1685 - 1759) Його героїчні ораторії рясніють

Георг Фрідріх Гендель (1685 - 1759)

Його героїчні ораторії рясніють яскравими контрастами

.  
У музиці - різноманітність ритмів
Слайд 16

Наша музика в бароко Наше бароко більш життєрадісно і декоративно

Наша музика в бароко

Наше бароко більш життєрадісно і декоративно , ніж

на Заході , в ньому сильно проявляють себе прикрашення , часом доходить до яскравості . Орнаментальність досягає меж можливого » Т. Владишеская
Слайд 17

Предствники Дмитро Бортнянський (1751 - 1825) Максим Березовський (1745 - 1777)

Предствники

Дмитро Бортнянський (1751 - 1825)

Максим Березовський (1745 - 1777)

Имя файла: Музична-культура-XVII---XVIII-ст.-Бароко.pptx
Количество просмотров: 45
Количество скачиваний: 0