Адаптер. Патерни проектування презентация

Слайд 2

МЕТАФОРА

Слайд 3

ПРИКЛАД

Слайд 4

ПРИКЛАД

Слайд 5

ПРИЗНАЧЕННЯ

Адаптує несумісні інтерфейси

Слайд 6

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML
АДАПТЕР РІВНЯ КЛАСУ – РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ НАСЛІДУВАННЯ
Мінус: множинне

наслідування в С# заборонене, тому не завжди може бути наявний вільний слот

Слайд 7

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML
АДАПТЕР РІВНЯ ОБ‘ЄКТІВ-РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ КОМПОЗИЦІЮ

Слайд 8

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C#
РІВЕНЬ КЛАСІВ

Слайд 9

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C#
РІВЕНЬ ОБ’ЄКТІВ

Слайд 10

УЧАСНИКИ

Target - Мета: Формує необхідний клієнту інтерфейс (набір імен методів).   Client - Клієнт: Користується об'єктами з

інтерфейсом Target.   Adaptee – Клас, який адаптується: Містить інтерфейс (набір методів) вимагає адаптації.   Adapter - Адаптер Адаптує інтерфейс Adaptee до інтерфейсу Target.
Имя файла: Адаптер.-Патерни-проектування.pptx
Количество просмотров: 24
Количество скачиваний: 0