Розробка прикладної програми з використанням класу Гаманець презентация

Слайд 2

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Створити клас
Заповнити поля
Надати користувачеві меню

Слайд 3

ОПИС ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ

Слайд 4

ВХІДНІ ДАННІ ТА РОЗРАХУНКИ

Порядковий номер (призначається автоматично);
Власник (призначається випадковим чином з заготовлених

варіантів зчитаних з файлу)
Купюра (масив з 9 лементові, кожна комірка котрого відповідає одному з номіналів купюр і містить кількість цих купюр в гаманці; значення елементів генерується випадково в діапазоні 0-10);
Кількість грошей у гаманці (рахується, сходячи із попередніх даних).

Слайд 5

ПОБУДОВА СПИСКУ

Слайд 6

КЕРІВНИЦТВО КОРИСТУВАЧА

Слайд 7

БЛОК-СХЕМА

Имя файла: Розробка-прикладної-програми-з-використанням-класу-Гаманець.pptx
Количество просмотров: 55
Количество скачиваний: 0