Содержание
- 2. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Від С до С++ Висновки з
- 3. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Парадигми програмування (повторення) Мультипарадигменна мова
- 4. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Погляд в майбутнє Програмувати, думаючи про
- 5. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Інкапсуляція Під інкапсуляцією розумітимемо спосіб збирання
- 6. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Дані і функції в структурах (як
- 7. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Ініціалізація та виклик інкапсульованої функції double
- 8. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Ініціалізація та виклик інкапсульованої функції double
- 9. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Інкапсуляція в об'єкті Це добре чи
- 10. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Статичний указник на функцію struct QuPoStaPtr
- 11. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Інкапсуляція указника на функцію в класі
- 12. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Створення і видалення екземпляру структури struct
- 13. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Створення і видалення екземпляру структури //
- 14. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Конструктор і деструктор struct WrappedVector {
- 15. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Реалізація конструктора WrappedVector::WrappedVector() { #ifndef NDEBUG
- 16. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Реалізація конструктора (краща) WrappedVector::WrappedVector() :_v (new
- 17. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Реалізація деструктора WrappedVector::~WrappedVector() { cout delete
- 18. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Головне правило об'єктного програмування Кожній структурі
- 19. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Автоматичний виклик конструктора і деструктора int
- 20. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Хто викликає конструктор і деструктор? Це
- 21. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Конструктор і деструктор за замовчуванням Чи
- 22. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Конструктор і деструктор за замовчуванням Так!
- 23. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Дані-члени структур (атрибути) і функції(методи) struct
- 24. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Виклик конструктора з параметрами // Замість
- 25. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Навіщо потрібні функції доступу? Для того
- 26. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Виклик методів Виклик методів відрізняється від
- 27. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Варіант функцій доступу: утиліти struct Point
- 28. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Виклик утиліти Виклик утиліт є звичайним
- 29. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Прямий доступ Замість функкції x(a) або
- 30. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Для чого потрібні методи доступу? struct
- 31. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Права доступу Як і раніше, кожен,
- 32. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Права доступу Сам метод, завдяки своїй
- 33. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Права доступу Але для сторонніх атрибути
- 34. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Клас class Point { private: //закрита
- 35. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Структури і класи Структуру, яку поділено
- 36. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Клас vs. структура Правила доступу ―
- 37. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Повторення. Два способи запису ініціалізації double
- 38. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Ініціалізація атрибутів в конструкторі class Complex
- 39. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Ініціалізація атрибутів в конструкторі class Complex
- 40. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 1. Person.h class Person {
- 41. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 1. Person.cpp (конструктор) Person::Person (size_t
- 42. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 1. Person.cpp (деструктор) Person::~Person() {
- 43. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 2. WrappedVector.h class WrappedVector {
- 44. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 2. WrappedVector.cpp const size_t WrappedVector::_n
- 45. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 2. WrappedVector.cpp WrappedVector::~WrappedVector() { cout
- 46. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Друге правило об'єктного програмування Ніколи не
- 47. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Селектори і модифікатори Як добратися до
- 48. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 2. WrappedVector. Селектор-модифікатор class WrappedVector
- 49. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 2. WrappedVector. Селектор-модифікатор double& WrappedVector::getSet
- 50. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Приклад 2. WrappedVector. Селектор і модифікатор
- 51. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Чому віддавати перевагу Окремий модифікатор дозволяє
- 52. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Що вживати: клас чи структуру? Слідкуємо
- 53. © 2006-2020 Бублик В.В. ООП-1. Об'єктне програмування. Принцип інкапсуляції (54) Об'єкт – екземпляр класу Об'єкт характеризується
- 55. Скачать презентацию