Содержание
- 2. Подумай informatic.sumy.ua З 8 сірників складена ґратка з маленькими квадратними отворами. Потрібно забрати 2 сірники так,
- 3. Запитання 1. Для чого використовується команда присвоювання? Який вигляд може мати ця команда? 2. Які властивості
- 4. Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі informatic.sumy.ua 23.01.2017 Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та
- 5. Щоб розмістити поле на формі, потрібно підвести вказівник до кнопки TEdit (англ. edit – редагувати) на
- 6. informatic.sumy.ua Після цього поле з'явиться у верхній лівій частині форми, а його ім'я додасться до списку
- 7. informatic.sumy.ua Виділити поле можна, вибравши його на формі або вибравши його ім'я в полі Components вікна
- 8. informatic.sumy.ua Значення властивостей поля можна змінювати. Для деяких властивостей їх значення потрібно вводити у відповідні поля
- 9. informatic.sumy.ua Властивості поля Top, Left, Name, Color, Enabled, Visible, Font аналогічні до відповідних властивостей напису. Розділ
- 10. informatic.sumy.ua Текст у полі є значенням його властивості Text (англ. text - текст). Його можна вводити
- 11. informatic.sumy.ua Якщо виділити поле, то на вкладці Події вікна Інспектор об'єктів можна, як і для розглянутих
- 12. informatic.sumy.ua Процедура - обробник події Click для поля – містить команди: • зменшення на 20 пікселів
- 13. informatic.sumy.ua Після запуску проекту на виконання можна ввести в поле довільний текст (Працюємо з полем), установити
- 14. informatic.sumy.ua Незважаючи на те що основним призначенням поля є введення даних, воно може використовуватися і для
- 15. Це цікаво informatic.sumy.ua 2016 рік став видатним для віртуальної реальності. З виходом VR на масовий ринок
- 16. Фізкультхвилинка informatic.sumy.ua 23.01.2017 Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 17. informatic.sumy.ua 23.01.2017 Підсумок Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 18. Вправи для очей informatic.sumy.ua Наші очі трішки втомились і ми зараз відпочинемо. Виконуємо вправи за командою:
- 19. informatic.sumy.ua Розділ 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування
- 20. Розгадай ребус informatic.sumy.ua 23.01.2017 Відповідь: ПОЛЕ ТА ВЛАСТИВОСТІ Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 21. Знайдіть 10 відмінностей (вказати на деталі справа) informatic.sumy.ua Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 22. Домашнє завдання: informatic.sumy.ua Опрацювати: Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 24. Скачать презентацию