Слайд 2
ГРАФИКАЛЫҚ РЕЖІМ (Графический режим; graphics mode) — экранға пиксельдерден (нүктелерден) тұратын күрделі
графикалық бейнелерді шығаратын дисплей жұмысының режімі. . Бұл режімдегі мәліметтерді кескіндеу элементі бейнелік буферде мәндері сақталатын нүктелерден тұрады.
Слайд 3
Графикалық режимде сурет салу үшін қолданылатын операторлар: Put. Pixel(x, y, color)-экранға
Х, У координаталары арқылы нүкте салады. Color-оның түсін анықтайды. Line(x1, y1, x2, y2)-экранда х1, у1 нүктесынен х2, у2 нүктесіне дейін кесінді сызады. Түсін орнатуSet.Color(Color:integer); Суретіндегі негізгі түсті отрнатады. Set.Bk.Color(Color: integer); Ағымдағы фонның түсін орнатады.
Слайд 4
Турба Паскальдағы графикалы режимде төмендегі координаттар жазығты пайдаланылады. Графикалы режимдегі координаталар
жазықтығында бірінші Х координатасы көлденінен солдан оңғы ал екінші У координатасы тігінен жоғарыдан төмен қарай өзгеріп отырады. Координатты басы сол жақ жоғары бұрыштағы (0, 0) координатасы болып табылады. Х координатасында 640, ал У координатасында 480 нүктесі бар, яғни, ү координатаны оң жақтағы бұрышында нүкте (640, 480).
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд 8
Слайд 9
Слайд 10
Слайд 11
Слайд 12
Слайд 13
Слайд 14
Слайд 15
Слайд 16