Содержание
- 2. Подумай informatic.sumy.ua Із сірників викладена невірна рівність 46 + 8 = 69. Перекладіть 2 сірники так,
- 3. Запитання 1. Для чого використовується команда присвоювання? Який вигляд може мати ця команда? 2. Які властивості
- 4. Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі informatic.sumy.ua 23.01.2017 Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та
- 5. informatic.sumy.ua Величини. Сталі та змінні величини Інформатика, математика, фізика та інші науки використовують величини. Розділ 6.
- 6. informatic.sumy.ua Величини. Сталі та змінні величини Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами Величину, значення
- 7. Розмістимо на формі два поля, у які користувач під час виконання проекту вводитиме доданки, напис для
- 8. Хоча користувач під час виконання проекту вводить у поля числа, однак система сприймає їх як тексти.
- 9. Третя команда додає ці числа і присвоює суму змінній z. informatic.sumy.ua Розділ 6. Алгоритми роботи з
- 10. informatic.sumy.ua У мові програмування Lazarus для будь-якої змінної повинен бути вказаний її тип. Розділ 6. Алгоритми
- 11. informatic.sumy.ua Значення змінних х, у, z, які використано в процедурі, за умовою задачі можуть бути довільними
- 12. informatic.sumy.ua Якщо змінні можуть набувати тільки цілих значень, то для них можна використовувати типи: Розділ 6.
- 13. informatic.sumy.ua У рядку var, який розташований поза процедурами, описуються ті змінні та їх типи, які можуть
- 14. informatic.sumy.ua Під час виконання створеного проекту відкривається вікно. Користувач вводить у поля два числа (2,7 і
- 15. informatic.sumy.ua Щоб під час виконання проекту користувачеві було зрозуміліше, що робити, доцільно на формі розмістити ліворуч
- 16. informatic.sumy.ua Ви вже знаєте, що над змінними числових типів можна виконувати операції додавання (+), віднімання (-)
- 17. informatic.sumy.ua У проекті, крім змінних, можна використовувати константи. Створимо проект, у якому потрібно обчислити масу сосни,
- 18. Це цікаво informatic.sumy.ua А чи знаете ви, що серед численних винаходів видатного італійського художника та вченого
- 19. Фізкультхвилинка informatic.sumy.ua 23.01.2017 Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 20. informatic.sumy.ua 23.01.2017 Підсумок Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 21. Вправи для очей informatic.sumy.ua Наші очі трішки втомились і ми зараз відпочинемо. Виконуємо вправи за командою:
- 22. informatic.sumy.ua Розділ 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування
- 23. informatic.sumy.ua 23.01.2017 Установи закономірність. Упиши числа, яких не вистачає. Подумай 33 88 66 44 11 0
- 24. Розгадай ребус informatic.sumy.ua 23.01.2017 Відповідь: СТАЛІ ТА ЗМІННІ ВЕЛИЧИНИ Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та
- 25. Знайдіть 10 відмінностей (вказати на деталі справа) informatic.sumy.ua Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 26. Домашнє завдання: informatic.sumy.ua Опрацювати: Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
- 28. Скачать презентацию